וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "גלבוע/גליל היא אולי הקבוצה הכי קשוחה בליגה"

28.5.2018 / 9:27

הפועל ירושלים סיימה את העונה במקום השלישי ולא מקלה ראש ביריבה בפלייאוף. אליהו: "אני מצפה לסדרה קשה נגדם. מדובר בקבוצה שלא מוותרת, קבוצה אגרסיבית וחזקה"

one

ניצחון 80:99 על עירוני נס ציונה אתמול (ראשון) קבע שהפועל ירושלים סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי ותשחק בפלייאוף נגד הפועל גלבוע/גליל מהמקום השישי. בירושלים, שחוו עונה מאכזבת מאמינים כי ניתן לזכות באליפות, אולם נמנעים לצאת בהצהרות.

המאמן עודד קטש ביקש משחקניו להגיע דרוכים לפלייאוף ואמר אתמול: "כולם יודעים מה האיכויות של גלבוע/גליל, היא קבוצה מאומנת. שיחקנו נגדה פעמיים והפסדנו פעם אחת".

ליאור אליהו סיכם את המשחק: "זה מסוג הדברים האלה שאם היה משחק רע, היינו אומרים שזה בגלל המנוחה. אין לי תשובה למה שהיה במשחק וליכולת הטובה שלנו, להוציא את השלשות שספגנו מנס ציונה מחוסר ריכוז, במחצית השנייה ידענו להתרכז ולעצור את ההתקפה שלהם ולתרגם את זה לסלים קלים. ידענו לגמור את הסיפור מהר".

אליהו לא מקל ראש ביריבה מהצפון: "גלבוע/גליל היא אולי הקבוצה הכי קשוחה בליגה. לא מדבר על היכולת המקצועית שלה - אני מצפה לסדרה קשה ואגרסיבי. זו קבוצה שלא מוותרת, קבוצה אגרסיבית וחזקה, אנחנו יודעים לקראת איזו סדרה אנחנו הולכים".

ליאור אליהו, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מוכן לסדרה אינטנסיבית. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully