וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה בבעיה: ברסקי זומן לפתיחת האימונים של מכבי תל אביב

28.5.2018 / 19:09

במועדון קיבלו מסר שהקשר צפוי להישאר אצל סגנית האלופה, רועי שוקרני צפוי לחתום במקומו. עסקת קלאודמיר תלויה בשני תנאים. במועדון אישרו: בעקבות שחרורו מבאר שבע, שמו של ראדי עלה

צילום מסך

(עדכון ראשון: 08:41)

קשר הפועל חיפה בעונה החולפת, רוסלן ברסקי, זומן לפתיחת האימונים של מכבי תל אביב ב-17 ביוני. נראה כי בשלב זה סגנית האלופה נוטה להשאירו בקבוצה ולכן הפועל חיפה תאיץ את עסקת רועי שוקרני, שצפוי לחתום בסוף השבוע בקבוצה. ברסקי רשם עונה נהדרת במדי הפועל חיפה, שרוצה להשאילו לעונה נוספת, אך אתמול התבשרה כי הסיכויים לכך קטנים. הפועל חיפה כבר שאלה את דור פרץ לפני שנתיים, אך בסיום העונה מכבי תל אביב החליטה להחזירו הביתה. העונה המדיניות הזאת חוזרת על עצמה עם עסקת ברסקי וכעת שני המועדונים במגעים על מנת להעביר את הקשר סוהיל ארמלי.

עסקת קלאודמיר תלויה בשני תנאים מצטברים. הראשון - החלטה של בית"ר ירושלים שתתקבל בסוף השבוע שלא לממש את האופציה על השחקן. השני - בנוסף ליוסיפ איבנצ'יץ', שלא תמומש עליו האופציה בסופו של דבר, גם ראדו גנסארי יצטרך לעזוב. ארבעה זרים ישארו בוודאות בקיץ ואם אלון תורג'מן יעזוב, קלינגר ירצה לצרף חלוץ זר.

רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
סיכוי קטם שיחזור לכרמל. ברסקי/לירון מולדובן

מיד לאחר שחרורו של מהראן ראדי עלתה האפשרות כי יגיע לקבוצה. במועדון לא מתכוונים לפנות לקשר הוותיק עד שיסגרו את ההסכם מול ניסו קפילוטו ויקבלו החלטה לגבי ראו גנסארי, אך לא פוסלים אפשרות להחתימו בהמשך ."ראדי מצוין ויכול להתאים", אמרו בהפועל חיפה. בנוסף, במועדון עדיין לא ירדו ממירקו אורמוש, אך לא ממהרים להגיש לו הצעה כל עוד לא ברור האם גנסארי יעזוב וקלאודמיר יגיע. ניסו קפילוטו אמור לחתום בהמשך השבוע על חוזה לשנתיים אחרי שהקפיא בינתיים את עסקת ונלו. מאמון קשוע רוצה להישאר רק אם יקבל דקות משמעותיות יותר בעונה הבאה.

במועדון אישרו את הידיעה בסוף השבוע, לפיה השחקנים פנו ליואב כץ וביקשו להעתיק את מיקום מחנה האימונים שנקבע להולנד - לקייב. "מאוד נהנינו שם בעונה שעברה. היה מחנה טוב מאוד וכולם ראו את התוצאות. אין סיבה שלא נחזור לשם", אמר אחד השחקנים אתמול. כזכור, כץ קיבל הצעה לפיה חלק מהמחנה בהולנד ימומן על ידי מארגניו באמצעות מכירת כרטיסים. הפועל חיפה הייתה אמורה לפגוש במסגרת המחנה את דן האג ההולנדית, קבוצתו הקודמת של ארנסטס שטקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully