וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה אישרו: אבוחצירה ושוקרני מועמדים. קורהוט הוצע

18.5.2018 / 14:10

אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים וסיום העונה, האדומים מהכרמל יפתחו בשיחות עם מועמדים להצטרף. מגן הפועל באר שבע ואורי מגבו הוצעו, כץ ממתין להחלטת מכבי תל אביב בנוגע לרוסלן ברסקי

בהפועל חיפה מתכוננים למחזור הנעילה של העונה מול בית"ר ירושלים, אבל ברקע נמשכות ההכנות לעונה הבאה. המאמן ניר קלינגר והבעלים יואב כץ עדיין לא הגיוע לסיכום עם השחקנים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, להוציא את לירן סרדל שחתם על הסכם לעונה אחת. כפי שפרסמנו השבוע, רועי שוקרני ושמעון אבוחצירה מהפועל רעננה מועמדים. במועדון אישרו זאת וטענו כי כרגע לא סומנו מועמדים ישראלים נוספים. שוקרני לא אמור להמשיך ברעננה וההערכה היא שיחתום על חוזה לעונה אחת ויהווה תחליף לרוסלן ברסקי, שעשוי לחזור למכבי תל אביב. במועדון הבהירו לאחרון כי במידה ולא יחזור לקבוצת האם שלו, הם ישאילו אותו לעונה נוספת גם אם שחקן אחר בעמדה שלו יוחתם קודם לכן.

מיהאי קורהוט, שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
מהדרום לצפון? קורהוט/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

ניסו קפילוטו הבהיר למועדון כי הוא לא ממהר לקבל החלטה בעניין ההצעה שקיבל. כפי שפרסמנו, שני נציגים של ונלו, שנפגשו עם הבלם יחד עם סוכנו עידן כסיף, ביקשו ממנו להשיב תוך פרק זמן מסוים להצעה שקיבל, אך הפועל חיפה לוחצת עליו לחתום תמורת שדרוג של 10 אחוז. קפילוטו, שסירב להצעה החדשה של כץ, מחכה להצעה חדשה של כץ. ההערכה היא שתוך שבועיים רוב שחקני הסגל יסגרו לעונה נוספת או יעזבו את הקבוצה.

דור מלול מחוזר בקריית שמונה וגם השיחות איתו נמשכות. במועדון מבינים שהסיכוי שאלון תורג'מן יישאר נמוך ולכן ינסו לסגור עם אבוחצירה. שמואל שיימן יודיע בשבוע הבא שחתם בהפועל באר שבע. חן דילמוני מועמד להחליפו. בסוף השבוע הוצע מגן הפועל באר שבע, מיהאי קורהוט. גם אורי מגבו הוצע לאחר שהבין שלא ימשיך במכבי פתח תקוה. במועדון רוצים לבחון את מצבת הזרים לפני שיקבלו החלטה לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully