וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אבוחצירה מועמד להחליף את תורג'מן. קפילוטו צפוי לקבל הצעה מוונלו

15.5.2018 / 12:49

הבלם קיבל מכץ הצעה לשדרוג של עשרה אחוזים בחוזה וסירב, ההולנדים יעקבו מהיציע. חלוץ רעננה, שכבש 11 שערי ליגה, מועמד להחליף את החלוץ שמבוקש בבאר שבע ונמצא במעקב של קבוצות מאירופה

הפועל חיפה תתמודד הערב (שלישי) מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור הלפני אחרון של ליגת העל (20:15, ספורט1). כזכור, שמואל שיימן ורסמוס סויסטדט בספק למשחק, כשחיים מגרלישווילי וריסטו מיטרבסקי נמצאים בכוננות. מי שיפתח הערב ויזכה למעקב קרוב מהיציע הוא ניסו קפילוטו. הבלם, שנחשב לאחד השחקנים האהודים על אוהדי הפועל חיפה, יזכה למעקב צמוד של סקאוט ונלו ההולנדית, שצפויה להגיש הצעה רשמית בהמשך. סוכנו של השחקן, גלעד קצב, כבר נפגש עם יואב כץ לגבי השחקן. כץ שדרג את החוזה הנוכחי בעשרה אחוזים, אך הבלם שרשם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו רוצה לקבל שדרוג משמעותי יותר בשכר.

שחקן הפועל רעננה שמעון אבוחצירה. מגד גוזני
עוד חלוץ מטוברוק? אבוחצירה/מגד גוזני

אלון תורג'מן עדיין מועמד לעבור להפועל באר שבע או לעזוב לאירופה. במועדון עדיין לא סותמים את הגולל לגבי אפשרות שיישאר, אך נראה כי החלוץ יעדיף להתקדם לאלופה או לשחק באירופה, שם יקבל שכר גבוה יותר. מי שסומן כמחליפו הוא שמעון אבוחצירה, שניהל לאחרונה משא ומתן עם קריית שמונה אך לאחרונה חל עיכוב שעשוי לטרפד את העסקה. אם אבוחצירה יגיע, תימשך המסורת של הגעת חלוצים שגדלו בטוברוק למועדון. כזכור, בקיץ החליף תורג'מן את שלומי ארבייטמן. גם מירקו אורמוש הוזכר כמועמד. אבוחצירא כבש העונה 11 שערי ליגה והוסיף שני בישולים. במאזנו 17 שערים בכל המסגרות.

מספר אוהדים של הקבוצה טוענים כי הציעו ליואב כץ עסקה במסגרתה ירכשו אחוזים מהבעלות על המועדון. כץ טוען כי ההצעה נפסלה במקום על הסף ואינה רלוונטית. "לא אמכור אפילו אחוז אחד מהמועדון", הבהיר אתמול הבעלים שלא נוהג להכניס שותפים גם לעסקיו הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully