וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגול של בלילי, הגול של עטר

30.11.2002 / 22:11

הפועל הופכת את הדרבי התל אביבי לאדום, לאחר שלושה שערים יפים ו-1:3 מול מכבי. הפועל פ"ת מנצחת בדקה ה-86 את בני יהודה. עטר עוצר את הפועל כפ"ס ותיקו 0:0 בין מכבי פ"ת לראשל"צ

הדרבי הגדול של תל אביב, לא איכזב וסיפק את ההצגה המרכזית במחזור ה-11. שלושה שערים יפים של האדומים, נתנו להפועל ת"א ניצחון 1:3 על פני מכבי. הפועל פתח תקוה השיגה את ניצחונה השני העונה וקיבלה הרבה אויר בזכות שער הניצחון של יוסי רוזן בדקה ה-86. מכבי נתניה שמרה על יציבות מכובדת ועלתה למקום הרביעי, בזכות 1:4 על הפועל כפ"ס. משחק אמצע טבלה משעמם, התקיים בין מכבי פ"ת לעירוני ראשל"צ והסתיים בתיקו 0:0.

מכבי נתניה - הפועל כפר סבא 1:4

מחצית ראשונה מדהימה של מכבי נתניה, הספיקה לבחורים של גילי לנדאו, לצאת מתקופה לא יציבה ולנצח את המשחק מול האווירונים של כפר סבא. גיא צרפתי כבש ראשון בדקה ה-23, עטר הוסיף את הבונבוניירה השבועית שלו בדקה ה-34, כאשר הקפיץ בצורה מדהימה מעל השוער ההמום. ישראל זויתי עשה 0:3 שלוש דקות מאוחר יותר ורוסלן לוברסקי קבע את תוצאת המחצית והמשחק, בדקה ה-44. בתווך היה זה לירון זרקו שצימק עבור הכפר סבאים בדקה ה-30, אחרי משחק חלש של מזרחי ואברג'יל.

מכבי פ"ת - עירוני ראשל"צ 0"0

מפגש מרכז טבלה קלאסי. תנו למכבי פ"ת להישאר במקום השישי (13 נקודות), תנו לראשל"צ את המקום השביעי (12 נקודות) ושתיהן חותמות על זה כבר עכשיו. שתיהן הסתפקו בתיקו משעמם, שלא בטוח שמשרת אותן נאמנה.

בני יהודה - הפועל פ"ת 2:1

במשחק בו חוזרה בני יהודה לשכונה, לאחר עונש הרדיוס שקיבלה בעקבות אירועי המפגש מול הפועל ת"א, לא הושגה בינתיים הכרעה. הפועל פ"ת, שחייבת נקודות באופן דחוף, תסתפק בתיקו שני ברציפות. ארז אליאב העניק לפתח תקוה יתרון 0:1 בדקה ה-35, ג'פרי ישי הישווה לזהובים תשע דקות מאוחר יותר.

יוסי רוזן העלה את פ"ת ל-1:2 בדקה ה-86 ונתן את האות לחגיגות בכחול. ניצחון שני בסה"כ העונה לחניכים של ניר לוין, שמחפשים לצאת מהתקופה הרעה.

הפועל ת"א - מכבי ת"א 1:3

שלושה שערים מדהימים של טועמה בלילי ובן לוז, הפכו את הדרבי לאדום. גולדברג, חיית דרבים, כבש אחד למכבי, אבל הצליח רק לצמק. המשחק החם, נתן להפועל 3 נקודות חשובות בקרב מול מכבי חיפה והשאיר את מכבי ת"א בהפרש גדול מאחור במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully