וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה שחררה את סומא, אליבלטו וטאדה. אלישע לוי מועמד

14.5.2018 / 8:13

במועדון נתנו לזרים אור ירוק לחפש קבוצה, סיבוק יוזמן לשיחה במטרה להיפרד. פירס יגיע לפגישה ביממה הקרובה כדי לחתום. במועדון לא מוכנים להשאיל את גיגי, שעשוי להישאר

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

מיד עם סיום הפלייאוף התחתון בליגת העל, מכבי פתח תקוה עשתה הלילה (בין ראשון לשני) צעד ראשון לקראת הקיץ הקרוב כשהודיעה לשלושה מהזרים שלה - רישאר סומא, אליבלטו וגרגורי טאדה כי היא לא מתכוונת להאריך עימם את ההסכם או לממש את האופציה והם רשאים לחפש קבוצה אחרת.

רומאריו פירס התבקש להגיע לפגישה שתיערך עד מחר עם הנהלת המועדון, בה הוא אמור לסגור את הפרטים לשנתיים ולחתום על החוזה. פירס היה אמור לחתום כבר לפני שבועיים, אך החתימה נדחתה בעקבות האירועים האחרונים עם שרון מימר, שסיים את תפקידו. פירס קיבל והסכים להצעה של כ-160 אלף דולר לעונה הראשונה, מעט יותר ממה שהרוויח העונה. לגבי העונה השניה, הצדדים יגיעו להסדר משום שאז יחול על השחקן מיסוי מלא. לגבי תומאש סיבוק, במועדון ינסו להגיע איתו להסדר לפיו יעזוב תמורת פיצוי חלקי.

אבי לוזון לא מתכוון להיפגש ביממה הקרובה עם מאמנים אחרים ונראה כי ייקח את הזמן בכל הנוגע לבחירת מאמן. אלישע לוי הוזכר במועדון כאחד המועמדים. מורד מגמאדוב, שחלק מהשחקנים חושבים שהוא צריך לקבל את השרביט, יישאר בכל מקרה בצוות המקצועי.

ומה קורה בגזרת הישראלים? אתמול פרסמנו כי במועדון הודיעו לצחי גיגי שהוא נשאר במועדון. ההודעה הזאת מגיעה על רקע העובדה שבמועדון לא מוצאים כרגע שוער טוב יותר. איתמר ניצן יסגור כנראה בבית"ר ירושלים ולא כולם במועדון בטוחים שבוריס קליימן, שהוזכר כמועמד, הוא הפתרון. סאן מנחם הוזכר כמועמד לעמדת המגן השמאלי, אך במועדון עדיין לא פנו לאף שחקן וימתינו עד מינוי המאמן כדי לנהל מגעים עם שחקנים. לירוי צעירי זכה למחמאות אתמול בעקבות השער שכבש סמוך לסיום. במועדון ייפגשו עם השחקן אבל טרם התקבלה החלטה לגביו. בסביבתו של צעירי טוענים כי הוא מחזיק בהצעות נוספות. "הוא שיחק רק חמש דקות, אבל השער הזה חייב להיכנס לתחרות על שער העונה", אמרו במועדון.

כזכור, אתמול פרסמנו כי פתח תקוה פנתה לגיא לוזון והציעה לו להצטרף כמאמן, אך הוא סירב ואם ישנה את דעתו יהפוך למועמד המוביל.

פתח תקוה תתחיל להתאמן בשבוע האחרון של חודש יוני ובמהלך חודש יולי תמריא למחנה אימונים באוסטריה.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל אשקלון 1:2 במחזור הסיום
מכבי פתח תקוה פנתה לגיא לוזון שסירב. מימר במגעים עם סכנין

אליבלטו, שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נפרד אחרי חצי עונה. אליבלטו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully