וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "כל אחד שיחק יותר טוב ממה שהוא משחק בדרך כלל"

11.5.2018 / 7:47

פורוורד ירושלים, שרשם שיא קריירה משוגע של 15 אס', הצטנע אחרי ההצגה מול אילת: "זה נחמד, לנצח זה יותר נחמד". לוקאס: "הגענו מוכנים למשחק, חסרנו 3 שחקנים וכל אחד התעלה"

one

דווקא כשהיא עם הגב אל הקיר אחרי הפסד וללא שלושה שחקני מפתח, הפועל ירושלים ניצחה אמש (חמישי) את הפועל אילת בתוצאה 73:92. לירושלים היה חשוב להתאושש מההפסד להפועל תל אביב, כשהמאמן עודד קטש העיר לשחקנים "לא להוריד הילוך במהלך המשחק ולשמור על ריכוז ואנרגיות". ירושלים שיחקה ללא סטרטוס פרפרוגלו, ג'רום דייסון וריצ'רד האוול הפצועים, כשהישראלים יותם הלפרין (17 נקודות), וליאור אליהו (שיא קריירה של 15 אסיסטים) היו דומיננטיים.

עוד בנושא:

אליהו והלפרין כיכבו, ירושלים דרסה את אילת
קטש: "כשמשחקים קבוצתי, הכישרון נשפך מאליהו"

ליאור אליהו, שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
נתן הצגה. ליאור אליהו/נועם מושקוביץ

בקבוצה ינסו לאושש את השחקנים ואמרו: "ניצחנו וכולם מרוצים, אבל הסגל שלנו קצר, ונצטרך כל שחקן במיטבו, יש גם שחקנים שמשחקים והם לא לגמרי כשירים", אמרו בירושלים.

ליאור אליהו סיכם: "הגענו למשחק במצוקה, החסרנו שלושה שחקנים, אני שמח שכל אחד ידע לעשות את הצעד קדימה שלו ולשחק יותר טוב ממה שהוא משחק בדרך כלל. מסרנו 25 אסיסטים וזה המון, זה כיף לקבוצה כי באמת כיוונו לשם". על שיא האסיסטים המטורף שלו, אמר: "שיא אישי זה נחמד אבל יותר נחמד שהקבוצה מנצחת".

קיילין לוקאס נשמע מרוצה: "היה משחק טוב. הגענו מוכנים לשחק, באנו אגרסיביים ועם הרבה ביטחון עצמי. החסרנו שלושה שחקנים אז כל אחד היה צריך להתעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully