וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה ארוך טווח עשוי לזרז את הגעתו של עומר דמארי להפועל תל אביב

בחלוץ מכבי חיפה, שייפגש עם ראשי לייפציג, מעוניינת גם הפועל באר שבע, אך זה נותן עדיפות לאדומים במידה שייתנו לו חוזה ל-3 שנים. רפואה ממתין להתפתחויות בגזרת גיא מלמד וז'אורז'יניו

צילום וידאו: מתן חדד

את סיום הליגה הלאומית רואים בהפועל תל אביב כמעין סוג הכנה או מבחן למספר שחקנים עבור העונה הבאה. "כבר מחכים לעונה שנחזור למקום הטבעי והסיוט של הלאומית ייגמר", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק בו ניצחו האדומים 0:3 בעפולה. בינתיים, הקבוצה נמצאת עמוק בתוך ההכנות לעונה הבאה, ונראה כי מעבר לעובדה שקובי רפואה מחפש קשר אחורי וקשר כנף ימני זרים, הוא מחפש חיזוק ישראלי לחלק הקדמי.

עוד בנושא:

הפועל ת"א הביסה את עפולה, ראשון ניצחה את חדרה וצימקה ממנה את הפער במקום השני

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המטרה מספר 1 של האדומים. עומר דמארי/ברני ארדוב

כלומר, נראה שבחלק האחורי של הקבוצה לא יהיו שינויים גדולים מידי לקראת העונה הבאה. כרגע הקבוצה נושאת עיניים לקראת הפגישה של עומר דמארי עם לייפציג הגרמנית. חשוב לציין, כי דמארי מחזיק בחוזה של כ-750 אלף יורו במועדון הגרמני ורק אחרי הפגישה יידע טוב יותר מה התכניות עבורו לעונה הבאה.

עם זאת, דמארי מעוניין לחזור להפועל תל אביב. בחלוץ מעוניינת גם האלופה, הפועל באר שבע, אך הוא נותן גם עדיפות לקבוצתו לשעבר. אם אכן יקבל שחרור, דבר שעשוי להכריע היכן ישחק הוא אורך החוזה שיקבל ולא דווקא הצעה כספית גבוה יותר לעונה הבאה. כלומר, אם הפועל תל אביב תציע לחלוץ חוזה של לפחות שלוש שנים במועדון זה עשוי לזרז את החזרתו לקבוצה ולהעדיף הצעה כזאת על הצעה לעונה מבאר שבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל באר שבע, גיא מלמד. יוסי ציפקיס
רפואה מאוד מעריך אותו. גיא מלמד/יוסי ציפקיס

בקבוצה ממתינים לא רק לגרמנים אלא גם לבאר שבע ובית"ר ירושלים. האדומים מעוניינים בחלוץ גיא מלמד, שמעוניין לעזוב את האלופה שם הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים. אם יקבל שחרור, הפועל תל אביב תציע לו חוזה לפחות לשנתיים במועדון. רפואה מאוד מעריך את מלמד וממתין להחלטת באר שבע בעניינו.

הסיפור דומה גם מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מעוניינים להחתים את ז'אורז'ניו וממתינים לאישור מהבירה להיכנס למשא ומתן. אם בית"ר תדרוש גם תשלום על כרטיסו, עסקה זאת תרד מהפרק. כרגע נראה כי הקבוצה לא מעוניינת בשחקן שמחזיק חוזה לעוד שנתיים בעלות של 180 אלף יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully