וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף בחוזה של בלבול בנבחרת: ישלם רבע מיליון שקל אם יעזוב

7.5.2018 / 15:13

בעיה לסכנין שרוצה את מאמן הצעירה: תצטרך לשפות את ההתאחדות בסכום עתק. אופיר חיים ושרון מימר הוזכרו כמועמדים להחליף את בנין. בסביבתו של המאמן אישרו כי הוא לא מתכוון להפר את החוזה

ההתאחדות לכדורגל החתימה את מרקו בלבול על סעיף בחוזה, לפיו הוא יצטרך לשלם לה 250 אלף שקל אם יעזוב את הנבחרת לפני תום החוזה שלו. בלבול הוזכר לאחרונה כמועמד לסכנין, אך בסביבתו הבהירו כי אין לו כוונה להפר את החוזה עליו הוא חתום. "למרקו טוב בנבחרת. הוא לא יעשה דבר כזה, בטח שלא ישלם את הפיצוי להתאחדות. גם סכנין לא תשלם", אמרו הבוקר. גורם בהתאחדות סיפר כי "אף קבוצה לא תוכל לקחת אותו בעונה הבאה אם לא תשלם את הסכום. זה לא ניתן למשא ומתן".

מי שהוזכרו כמועמדים להחליף את טל בנין בעונה הבאה הם אופיר חיים ושרון מימר. האחרון ייפגש עם מכבי פתח תקוה רק בשבוע הבא. ככל הידוע, סכנין כבר גיששה סביב חיים שעדיין לא חתם על חוזה חדש בהפועל עפולה.

בהתאחדות לכדורגל הסבירו כי הסעיף עליו חתם בלבול נועד להבטיח ש"מקרה בנאדו לא יחזור". כזכור, מאמן האולימפית, שלאחרונה מונה לתפקיד מאמן הנוער של מכבי חיפה, עזב לבני יהודה מספר ימים אחרי שהתפטר מתפקידו בנבחרת בחודש מאי 2016.

מאמן נבחרת ישראל הצעירה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
"למרקו טוב בנבחרת". בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully