וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל אשקלון: ארשיד, נמני ושוקר יפתחו

מנחם קורצקי יבצע שלושה שינויים בהרכב לעומת זה שניצח במחזור שעבר את בני סכנין: "מבחינתנו חבל שהליגה נגמרת כי אנחנו בכושר מצוין", ארשיד: "זה הזמן ליהנות מהכדורגל" (א', 19:00, 5+ לייב)

מחזור 32הסתיים06/05/2018
הפועל רעננה
  • ארשיד (2)
  • נמני (10)
  • שוקר (54)
  • דסה (78)
0
    הפועל אשקלון

    הפועל רעננה:

    על אף הניצחון המשכנע בשבוע שעבר, מנחם קורצקי מתכנן שלושה שינויים בהרכב: עדי נמני, כרם ארשיד ושניר שוקר יפתחו. שמעון אבוחצירה ייעדר. מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "הקבוצה אמנם כבר רואה את סוף העונה, מבחינתנו זה חבל כי אנחנו רוצים להמשיך את הליגה כיוון שאנחנו בתקופה טובה וגם נהנים מהכדורגל. אנחנו רוצים להמשיך ביכולת הטובה". כרם ארשיד הוסיף: "אנחנו משחקים פתוח ומשוחרר, והמטרה שלנו היא לסיים במקום כמה שיותר גבוה בטבלה. האווירה בקבוצה היא כמובן אווירה של סוף עונה, אז זה הזמן ליהנות ואנחנו פשוט נהנים. לגבי אשקלון, אנחנו יודעים שזו קבוצה טובה ולמרות שהיא ירדה ליגה בשבוע שעבר אנחנו בטוחים שהם יבואו כדי לנצח".

    הפועל אשקלון:

    הקבוצה של מסאי דגו ירדה רשמית בשבוע שעבר ולא נותר לה על מה להילחם פרט לכבוד שלה. אשקלון תנסה להשיג את ניצחונה החמישי העונה, כשמירקו אורמוש ימשיך להיעדר בגלל פציעה וגם רודי חדד יחסר בעקבות הכרטיס האדום שספג בהפסד למ.ס. אשדוד במחזור הקודם. ליאור חדריאן צפוי לתפוס את מקומו של דלה איינוגבה בין הקורות, גם שי חדד ישוב להרכב.

    כרם ארשיד, שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
    יחזור להרכב. ארשיד/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל רעננה יכולה להשוות שני שיאי מועדון: שיא ניצחונות רצופים (ארבעה - קבעה בינואר-פברואר 2015) ושיא ניצחונות לעונה אחת (11 - קבעה לפני שנתיים).

    * הפועל אשקלון ניצחה בשלוש הפעמים האחרונות בהן התארחה אצל הפועל רעננה, עם הפרש שערים מצטבר של 0:7.

    * בכלל, המארחת לא כבשה בששת המפגשים האחרונים בין השתיים, וחמישה מששת המשחקים הסתיימו בניצחונות חוץ.

    * אשקלון ניצחה רק ארבעה משחקי ליגה העונה, כך שאם לא תנצח בשני המחזורים האחרונים היא תשבור את השיא השלישי מעונת הבכורה שלה לפני 20 שנה, אז השיגה חמישה ניצחונות ב-30 מחזורים וירדה מהמקום האחרון.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 150

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully