וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס פנה במכתב דרישה לנתניהו: הסר את הפוסט נגד סכנין

2.5.2018 / 11:28

יו"ר בני סכנין דורש מראש הממשלה שיוסר הפוסט בפייסבוק שבו הוא גינה את הביזוי כביכול של דקת הדומייה לזכר נספי אסון השטפון בערבה: "הוא תוקף אותנו על סמך שקרים בלבד"

צילום מסך

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס פנה היום (רביעי) במכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הוא ביקש ממנו להסיר את הפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו בנוגע לביזוי לטענתו של דקת דומייה שנערכה לנספי אסון השטפון בערבה בשבוע שעבר. כזכור, ראש הממשלה תקף את אוהדי סכנין לאחר פרסומים על ביזוי דקת הדומייה וזאת למרות שלטענת כל האנשים שהיו במקום, כולל שחקני ואנשי הפועל רעננה, אנשי צוות השיפוט, ושדרי המשחק, ביזוי כזה כלל לא התרחש.

עוד בנושא:

בנימין נתניהו גינה את אוהדי סכנין, שזעמו בתגובה
סוכנו של מאבוקה דרש הבהרות. הערכה: ישוחרר מהסגל

מוחמד אבו יונס, בני סכנין, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מכתב לראש הממשלה. אבו יונס/קובי אליהו

כעת דורשים בסכנין שנתניהו יסיר את הפוסט. במכתבו אף כתב אבו יונס שהוא מאמין שנתניהו יכתוב פוסט חדש שבו הוא מתקן את המעוות. "שראש הממשלה תוקף על סמך שקרים זה חמור מאוד", קבע גורם בהנהלה, "סכנין היא סמל למגזר הערבי ולמעשה דבר כזה גורם לצל שמטיל ראש הממשלה על כלל המגזר ומן הראוי שיסדר זאת".

במישור המקצועי, אתמול היה היום האחרון לאופציה של סכנין להאריך את חוזהו של יובל אבידור, אך במועדון לא מימשו זאת. למרות זאת, בקבוצה רוצים לראות את השחקן ממשיך כשהמאמן טל בנין מעריך מאוד את אבידור וידרוש מההנהלה לשבת עם השחקן ולהאריך את חוזהו.

מי שעשוי לעזוב הוא סגס תאמבי ונציגיו מחפשים עבורו אופציה בחו"ל. אם הקשר ייצא לחו"ל, בסכנין לא יוכלו לדרוש אפילו דמי השבחה בעוד שמעבר לקבוצה בארץ יגרור דרישה של סכנין לדמי השבחה, כשלפי גורם בהנהלה, במועדון ידרשו סכום שלא נופל ממיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully