וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה העיקרית של הפועל רעננה לעונה הבאה: להשאיר את אבוחצירה

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה של מנחם קורצקי מסתכלת קדימה: "רואים שהלחץ ירד". המאמן לוחץ על ההנהלה לשפר את ההצעה לחלוץ המבוקש, משא ומתן החל גם מול עידו לוי ועדי נמני

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הפועל רעננה כבר יכולה לשים את העונה הלא פשוטה מאחוריה: "רואים שהלחץ ירד מהשחקנים ועכשיו הם פשוט נהנים", אמר היום (ראשון) גורם בכיר בקבוצה. ברעננה נהנים מהמחמאות שהם מקבלים בתקופה האחרונה, וכבר מתחילים להסתכל קדימה, לעבר העונה הבאה. המאמן מנחם קורצקי נחוש להשאיר בקבוצה את שמעון אבוחצירה, עדי נמני ועידו לוי שמסיימים את חוזיהם בקבוצה ושם דגש עיקרי על זה בשלב זה של ההכנות.

למעשה כבר עם אבוחצירה נפתח המשא ומתן. קודם כל, חשוב לציין כי החלוץ סובל מפציעה ברצועות הקרסול וסיים למעשה את העונה. אחרי אבוחצירה יש לא מעט מחזרות בליגה (קרית שמונה, מכבי נתניה ומכבי תל אביב) ולכן הסיכויים לא גבוהים שהוא יישאר ברעננה. החלוץ אמר במועדון: "זאת העונה אולי האחרונה שאני יכול לקבל חוזה גובה וזו העדיפות הראשונה שלי". קורצקי לוחץ על ההנהלת רעננה לשפר את ההצעה לחלוץ, ולהאריך את משך החוזה, אולם שם בקבוצה יודעים שהסיכויים לא גבוהים שיישאר.

הדברים זהים גם עבור הבלם והמגן. עידו לוי מוערך מאוד אצל קורצקי והוא ינסה להשאירו בסגל הקבוצה. אולם גם פה ההערכות בקבוצה כי הבלם יעדיף מועדון גדול יותר. לגבי, נמני, הדברים תלויים בעיקר השחקן. המגן ביקש להתאוורר במועדון אחר, אך ברעננה מנסים לשנות את החלטתו.

שחקן הפועל רעננה, שמעון אבוחצירה. סוכנות ג'יני
לאן מועדות פניו של אבוחצירה?/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully