וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא וכחילה השאירו את בית"ר במאבק, קליימן היה חלש: הציונים

23.4.2018 / 23:20

הקשר המשיך את התקופה הטובה שלו ושמר על רצף הכיבושים של בית"ר ירושלים בחיים, אבל הבלם היה זה שהרשים יותר מכולם. גילי ורמוט ודור מלול בלטו בהפועל חיפה. ציוני המשחק במאצ' אפים

צילום ועריכה: קובי אליהו

ארנסטס שטקוס - בוריס קליימן 4:5

הליטאי מספק עונה מצוינת אבל מול בית"ר לא הצליח עדיין לשמור על רשת נקייה. היה שותף לבלבול הכללי בהגנת הפועל חיפה במחצית הראשונה עם שתי יציאות רעות לכדורי גובה. כמו בשבוע שעבר, קליימן שוב יצא מנצח ממשחק לא טוב. הכדורים החליקו לו כמה פעמים מבין האצבעות, ואם לא התגובות הטובות של בלמי בית"ר זה עוד היה נגמר אחרת.

דור מלול - אנטואן קונטה 7:7

מלול כמעט הצליח לסדר לקלינגר שער יתרון, אבל לצערו שתי דקות לאחר מכן היה זה הצרפתי שהצליח לעשות את זה מן העבר השני. בהמשך, המגן של הפועל חיפה המשיך לשלוח כדורים מסוכנים לרחבה וגם היה שותף למתפרצת נפלאה שהסתיימה בהחמצה. קונטה כמעט הכפיל על סף הירידה למחצית, ובהמשך כמו יתר חבריו נאלץ להתמקד בעיקר בחלק ההגנתי.

גבריאל תמאש - מיקי סירושטיין 6:5

לצד כמה חילוצי כדור יפים, מנהיג ההגנה של הפועל חיפה ביצע גם מספר טעויות, ולא הצליח להקרין שקט על חבריו. כמעט הצליח להציל נקודה עם פגז מ-30 מטר. סירושטיין שותף למשחק ההגנה הטוב של בית"ר. הוא היה במקום כאשר קליימן שגה פעם אחת ובפעם השנייה היה קצת לא מרוכז וכמעט כבש שער עצמי.

ניסו קפילוטו - טל כחילה 8:6

קפילוטו עשה את העבודה שלו ולא רשם אף טעות חמורה. כחילה הוא איש המשחק. הוא השפיע ישירות על גורל הערב כאשר הציל ממש מהקו (ולדעת אנשי הפועל חיפה קצת מעבר לו, אבל כנראה שרק לדעתם) את הנגיחה של בן בסט. אחר כך המשיך לסכל בשיטתיות את המצבים של הפועל חיפה, סיפק כמה יציאות מלאות ביטחון קדימה ואפילו ניסה את כוחו לעבר השער. יחסיו של כחילה עם בית"ר, וכתוצאה מכך מעמדו, ידעו עליות ומורדות, אבל העונה הוא הופך לשחקן שבבירה יוכלו ליהנות ממנו עוד זמן רב.

שחקן הפועל חיפה גילי ורמוט עם שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר. ברני ארדוב
טוב, אבל לא מספיק. גילי ורמוט/ברני ארדוב

שמואל שיימן - שון גולדברג 5:5

שני המגנים עשו את העבודה שלהם בחלק האחורי, אבל לא תרמו להתקפה. שיימן אמנם סיפק כמה פריצות יפות באגף, אבל לא הצליח להכניס כדורים טובים לרחבה.

רסמוס סויסטדט - קלאודמיר 5:5

הקשר השבדי חזר לאחרונה אחרי פציעה ארוכה, וארבעה משחקים לאחר מכן הוא עוד לא טעם את טעמו של ניצחון. מלך השערים של בית"ר לא הצליח לנצל הפעם שתי בעיטות חופשית שקיבל והמשיך את היכולת הפחות טובה שלו מהתקופה האחרונה.

מקסים פלקושצ'נקו - אריק סאבו 6:5

קשר הפועל חיפה מקבל יותר קרדיט לאחרונה והיום ניסה להחזיר באמצעות הפצצות מרחוק, אבל מעבר לכדור אחד שבאמת היה קרוב למסגרת לא סיכן את קליימן. הקרואטי עבד קשה במרכז המגרש.

גל אראל - אופיר קריאף 5:5

אראל חזר להרכב בשל העובדה שגנסארי לא היה כשיר, ולא הבריק. עזרא הקדים אותו במירוץ לכדור בדרך לשער, הוא לא היה מספיק מדויק במסירות ולקינוח החמיץ את המצב הכי טוב של הפועל חיפה בסופה של מתפרצת יפה. קריאף נלחם והשתדל, ועשה עבודה טובה, אם כי לא הורגש כלל בחלק הקדמי.

גילי ורמוט - עידן ורד 5:6

ורמוט היה טוב מאוד. הוא היה אנרגטי, משוחרר ומדויק וייצר מהלכים יפים גם במחצית הראשונה הרעה של הפועל חיפה. לצערו, כל זה לא לווה בתכלס של ממש, וגם מהלך אישי נהדר שלו הסתיים בבעיטה החוצה דווקא ברגל שמאל. ורד לעומת זאת, היה חלש מהרגיל והתגובה שלו כשהוחלף, בדומה לקלאודמיר, בטח לא הוסיפה לו נקודות זכות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט מאוכזב, שחקני בית"ר ירושלים מיקי סירושטיין, שון גולדברג חוגגים ברקע. ברני ארדוב
איבד קצת את הראש. בן בסט/ברני ארדוב

עדן בן בסט - חן עזרא 8:5

בן בסט התקשה להתנער מהשער העצמי שמנע מהפועל חיפה ניצחון בטרנר, וכשהיה בטוח שנגנב לו גול חוקי הוא קצת איבד את הראש, והרבה איבד את קונטה. לאחר מכן, ואחרי שהחליף מילה או שתיים עם קלינגר העצבני, הוא הצליח להתרכז בכדורגל אבל לא יותר מזה. עזרא הדגים מהי נחישות, הקדים את אראל והשאיר את בית"ר במאבק האליפות. הוא גם כמעט סידר בישול לשכטר, אבל בסוף נרשם לבדו על הארכת רצף הכיבושים ל-37.

אלון תורג'מן - יקוב סילבסטר 5:5

את המצב הטוב ביותר שלו, תורג'מן קיבל ממש בפתיחה, והוא לא הצליח להכניע את קליימן. בהמשך היה לא רע אבל לא הצליח לייצר מצבים מסוכנים, ובעיקר ראה את בלמי בית"ר מקדימים אותו לכדורים תועים ברחבה.

ניר קלינגר - בני בן זקן

העצבים של קלינגר אחרי סאגת השערים - זה שלא היה וזה שכן - כוונו בתחילה כלפי אלון יפת ואז כלפי בן בסט, שהמשיך להתעסק בלוח התוצאות במקום בנעשה על כר הדשא. מעל הכל, נראה היה שמופע הצעקות הזה היה מסר כולל לשחקנים שלו - גם שיתעוררו וינסו להציל את המשחק, ובעיקר לקראת גמר הגביע בעוד שבועיים. הוא מבין שאסור לקבוצה שלו להגיע לטדי במומנטום שלילי (כרגע כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון), ובטח שאסור לה להגיע לא ממוקדת.

בן זקן הלך עם אותו הרכב מהמחזור הקודם, והשיג ניצחון דומה. בית"ר שלטה לגמרי במחצית הראשונה והייתה יכולה לסדר לעצמה יתרון גדול יותר, אבל שוב ירדה אחורה ואיבדה את השליטה על המשחק במחצית השנייה. גם הפעם בן זקן והשחקנים שלו לא שילמו את המחיר, אבל הלחץ התבטא גם בתגובות הזועמות של קלאודמיר ושל עידן ורד, ובב"ז יצטרך להתמודד עם זה לקראת המאני טיים.

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. ברני ארדוב
מה קורה במחציות השניות? בן זקן/ברני ארדוב

מחליפים:

דוד קלטינס - נכנס בסיטואציה דומה לזו מהשבוע שעבר, ושוב עזר לשמור על היתרון.

יוסיפ איבנצ'יץ' - לא הצליח להגיע למצבים מסוכנים.

איתי שכטר - הקהל קרא כרגיל בשמו ורצה לראות אותו משחק, אבל שכטר לא הצליח להחזיר בשער כשהגיע למצב מצוין.

חן דילמוני - הצטרף למאמצים ההגנתיים וסיפק חילוץ אחד ממצב מסוכן ברחבה.

רוסלן ברסקי, חיים מגרלשווילי - נכנסו לקראת הסיום ולא הספיקו להשפיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully