וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תעבוד עם הקונגרס היהודי העולמי במטרה להיאבק באנטישמיות

23.4.2018 / 14:00

המועדון האנגלי הודיע על יוזמה בשם "כרטיס אדום לשנאה", שמטרתה להעלות את המודעות הבינלאומית לאנטישמיות. הבעלים רומן אברמוביץ': "מאמין כי מאמצינו המשותפים יחוללו שינוי אמיתי"

מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, רוברט זינגר; נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר; הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ'. שחר עזרן,
רומן אברמוביץ' עם שותפיו החדשים/שחר עזרן

צ'לסי הודיעה היום (שני) על שיתוף פעולה עם הקונגרס היהודי העולמ במטרה להיאבק באנטישמיות. המועדון האנגלי השיק לאחרונה יוזמה בינלאומית נרחבת להעלות המודעות לנושא וכעת הכריז ביחד עם הקונגרס, בראשותם של רונלד לאודר ורוברט זינגר, על התוכנית החדשה. ביום השואה האחרון שלחה צ'לסי משלחת בראשות אברהם גרנט למצעד החיים במחנות ההשמדה בפולין, והצליחה לרתום למטרה כמה ארגונים בינלאומיים ובכירים בעולם הספורט, כמו נשיא איגוד האתלטיקה העולמי סבסטיאן קו.

שיתוף הפעולה האסטרטגי של צ'לסי עם הקונגרס היהודי העולמי, שיתקיים תחת הכותרת "כרטיס אדום לשנאה", הוא פלטפורמה חשובה נוספת לקידום המאבק באנטישמיות בקרב גורמים שונים בקהילות בעולם ולהעלאת המודעות הבינלאומית לנושא. במסגרת הפרויקט המשותף יובילו הצדדים שלוש יוזמות חדשניות שמטרתן לעודד אוהדים, גורמים ממשלתיים ואת הציבור הרחב לפעול כנגד אנטישמיות בספורט באופן רציני ומעמיק. הפרויקט נבנה על ידי צוות מיוחד של הקונגרס היהודי העולמי, לאחר ניתוח והבנת האתגרים העומדים בפני עולם הספורט בנושא.

"אני שמח לציין כי היוזמה הרחבה שהשקנו בצ'לסי למאבק באנטישמיות זוכה לתגובות חיוביות מאוד בקרב האוהדים והקהילה", אמר הבעלים רומן אברמוביץ', "שיתוף הפעולה הזה הוא הצעד הבא לחיזוק מאמצינו אלה, ואני גאה לחבור לקונגרס היהודי העולמי אשר ידוע בהנהגתו ומומחיותו בתחום. אני מאמין כי מאמצינו המשותפים יחוללו שינוי אמיתי בתופעת האנטישמיות בבריטניה ובעולם כולו."

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully