וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייקלינג אקדמי ניצחה בקטע השני של מרוץ קאסטייה לאון בספרד

21.4.2018 / 22:25

קבוצת רכיבת האופניים הישראלית ממשיכה להתכונן לג'ירו דאיטליה והשיגה ניצחון יוקרתי בזכות מיקל ראיים האסטוני, שחזר מפציעה: "אני עדיין רחוק מיכולתי, לא ציפיתי לניצחון הזה"

רוכב האופניים גיא שגיב. נועה ארנון, סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
ההכנות לג'ירו נמשכות/אתר רשמי, נועה ארנון, סייקלינג אקדמי

שבועיים לפני השתתפותה ההיסטורית במרוץ הג'ירו דה איטליה שיוזנק מירושלים, קבוצת רכיבת האופניים הישראלית סייקלינג אקדמי השיגה היום (שבת) ניצחון יוקרתי בקטע השני של מרוץ קאסטייה לאון בספרד. היה זה הרוכב האסטוני של סייקלינג אקדמי מיקל ראיים שניצח בספרינט סיום והשיג את ניצחונו העשירי במדי הקבוצה.

ראיים בן ה-24 הוא המנצח הגדול ביותר של אקדמי מאז הקמתה ובעבר כבר השיג עבורה ניצחונות גדולים, האחרון שביניהם בעונה שעברה בדנבר בירת קולורדו בקטע הסיום של טור קולורדו, אבל ללא כל ספק היה זה הניצחון האמוציונלי והמרשים ביותר של האסטוני, משום שבחודשיים האחרונים הושבת מתחרויות בשל שבר ביד.

"האמת חייבת להיאמר, אני עדיין רחוק מיכולתי", הצטנע ראיים בסיום, "אני לא אומר שאני מפחד כרגע מלחזור לתוך הספרינטים ההמוניים האלה. אני מרגיש מוזר. זו המילה. לא ציפיתי לניצחון הזה. לא כל כך מהר. אבל כשאתה מזנק אתה תמיד מאמין שאתה מסוגל. זה מה שהופך את הניצחון הזה לכל כך מיוחד".

האירוניה היא שראיים, שהשיג לאקדמי את הניצחון הראשון העונה באירופה, לא צפוי להיכלל בסגל הג'ירו של קבוצת סייקלינג אקדמי בשל הפציעה שעבר. "אני מבין זאת", אמר ראיים, "זמני עוד יגיע". מיד בסיום גל התחרויות בסוף השבוע, יתכנס הצוות המקצועי של אקדמי ויבחר את הסגל למירוץ הג'ירו דה איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully