וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אם אבוקסיס יישאר, אין אחד בקבוצה שלא ירצה להמשיך"

בקבוצה מבינים כי המועדון לא יכול לחכות להחלטת ההתאחדות לגבי מועמדותו של המאמן לנבחרת. בקבוצה מעוניינים להחתים לפחות 3 זרים ברמה גבוהה, אחד מהם כנראה יחליף את אמיליוס זובאס

קובי אליהו
אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. ברני ארדוב
על הכוונת של באר שבע ומכבי. זובאס/ברני ארדוב

ההפסד אתמול (שבת) למכבי נתניה, הרחיק עוד יותר את בני יהודה מהחלומות על התמקמות במקום החמישי ואולי הרביעי בליגת העל. עם זאת בשכונה לא מתכוונים להוריד רגל מהגז, למרות ההפסד. "אנחנו כבר מסתכלים על המשחק מול מכבי תל אביב", אמר רועי גורדנה. "לא יודע אם התוצאה משקרת, אבל יכולנו להוציא מהמשחק הרבה יותר, בטוח שהיינו שווים יותר מגול אחד".

"אמרתי את זה כבר, יש פה שחקנים שחוזרים לקבוצות שלהם בעונה הבאה ושחקנים שמסיימים חוזה, כולנו משחקים על הקריירה. אני חושב שאין שחקן שמגיע למשחק ולא רוצה לנצח. מה שיש לערן לוי ברגל, הוא אולי הכי גדול שהיה פה עם רגל שמאל. הכדור שלו מהמקום זה משהו לא הגיוני, כל מה שנגיד רק נגרע".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
יישאר או יעזוב לנבחרת? יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

מעבר למשחק, בבני יהודה מבינים כי המועדון לא יכול לחכות להחלטת ההתאחדות לגבי המועמדות של יוסי אבוקסיס לתפקיד מאמן הנבחרת. בקבוצה מעוניינים להחתים לפחות שלושה זרים ברמה גבוהה ואחד שככל הנראה יחליף אמיליוס זובאס השוער שאמור להימכר או להפועל באר שבע או למכבי חיפה.

מלבד זאת, מכירתו הצפויה של מאור קנדיל גם נלקחת בחשבון. בכלל נראה כי בני יהודה תצטרך לעבוד קשה מאוד בקיץ על מנת להשאיר חלק משחקני הסגל בקבוצה. בהנהלת המועדון יודעים כי הרבה מהדברים תלויים באבוקסיס: "אם הוא יישאר, אין אחד בקבוצה שלא ירצה להיות פה בעונה הבאה".

בכל מקרה, רועי גורדנה שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אמור לשבת עם הנהלת בקבוצה בקרוב ולנסות להגיע לסיכום על המשך ההתקשרות ביניהם. גורדנה גם מבוקש במספר קבוצות נוספות בליגה. הקפטן איציק עזוז, דן מורי, פז בן ארי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי ואלמוג בוזגלו, צפויים להמשיך בקבוצה כשיתר הסגל אמור להיבנות מחדש או במקרה הגרוע פחות בני יהודה תצטרך להשאיל שוב את אותם שחקנים ממכבי תל אביב ועוד קבוצות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully