וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירה: "תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק בקבוצה גדולה"

אחרי שהבטיח כמעט באופן ודאי הישארות בליגת העל יחד עם קבוצתו הפועל רעננה, החלוץ התייחס לעתיד: "כולם יודעים שאני מסיים חוזה". גורם במועדון: "המשימה עדיין לא הושלמה"

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, עם מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. סוכנות ג'יני
יש לו לא מעט עבודה. מנחם קורצקי/סוכנות ג'יני

הפועל רעננה צהלה ושמחה אחרי הניצחון אמש (שבת) 0:1 על עירוני קרית שמונה שהבטיח כמעט באופן ודאי עונה נוספת בליגת העל. "לא הגיוני שנפסיד עכשיו את כל המשחקים עד סוף העונה ואשקלון תנצח", אמר גורם בכיר בבמועדון. "מצד שני, המשימה עדיין לא הושלמה ואנחנו חייבים להגיע למשחק הבא כדי לנצח".

גם אם לא יגידו בצורה רשמית, ההכנות לעונה הבאה ברעננה החלו. למאמן מנחם קורצקי ישנה לא מעט עבודה בניסיון להשאיר חלק גדול מסגל הקבוצה. כרגע הוא יתרכז בעיקר בעדי נמני, עידו לוי ושמעון אבוחצירה שמבוקשים במספר קבוצות בליגת העל.

עוד בנושא:

הפועל רעננה ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:1
הפועל רעננה מנסה לצרף את סטנלי אלברס, שהוצע גם להפועל תל אביב
מכבי תל אביב סימנה את שמעון אבוחצירה לקראת העונה הבאה

שמעון אבוחצירה שחקן הפועל רעננה מול ז'והאן מרסיאל שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
איפה הוא יהיה בעונה הבאה? שמעון אבוחצירה/מגד גוזני

"אפשר להגיד חד משמעית ששרדנו בליגה", אמר שמעון אבוחיצרה אחרי המשחק. "חסרה לנו נקודה אחת או שתיים כדי להבטיח מעשית את ההישארות. יש לנו גם בשבוע הבא משחק בית מול מ.ס. אשדוד ואנחנו לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז, נגיע במטרה לנצח".

החלוץ התייחס גם לעתידו בקבוצה: "תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק בקבוצה גדולה. אחרי שהבטחנו באופן כמעט סופי את ההישארות בליגה באמת אפשר להתחיל ולהתעסק בעונה הבאה, אבל אני אישית לא מתעסק בזה. יש לי סוכן שיודע לעשות את העבודה. כולם יודעים שאני מסיים חוזה וזו שאלה שחוזרת על עצמה, אבל אני מאמין שמי שצריך לדעת יודע את זה ומי שצריך לפעול בקשר לזה פועל".

גורמים בכירים בקבוצה אגב טענו השבוע כי ראו שיש לחלוץ הצעה ממכבי תל אביב לעונה הבאה, ואף הופתעו מעניין זה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. מלבד זה החלוץ מחזיק בהצעות ממכבי נתניה וממכבי פתח תקווה והוא יצטרך להחליט עד תום העונה היכן יחתום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully