וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: בן רייכרט הודח מההרכב בגלל עימות באימון המסכם

15.4.2018 / 7:04

הקשר התעמת עם ברונו איבה ביום שישי ולכן הוחלט שלא יפתח נגד מ.ס אשדוד. בקבוצה התאכזבו מה-1:1 הביתי: "צריך להגיד את האמת, לא נישאר בליגה. אבל לכולנו יש על מה להילחם"

בן רייכרט שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
נכנס כמחליף והצטיין. רייכרט/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה בהפועל עכו אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) נגד מ.ס אשדוד. נועלת הטבלה אמנם השוותה בתוספת הזמן, אבל עשתה עוד צעד בדרך הבטוחה לליגת העל ובמועדון היו משוכנעים שהם פספסו ניצחון. "צריך להגיד את האמת, לא נישאר בליגה", אמר אחד השחקנים, "למרות זאת, יש לכולנו על מה לשחק גם מבחינת הכבוד של המועדון וגם מבחינת העתיד של כל אחד מבחינה אישית".

הקפטן גל שיש השמיע דברים דומים: "נמשיך לשחק עד הסוף, אנחנו מקצוענים. נמשיך קדימה ונקווה למשוך את זה כמה שיותר. בקרבות תחתית כולם יודעים שאין הרבה מצבים. אשדוד ניצלו את אחד המצבים היחידים שלהם, אבל אני שמח שלפחות נגמר 1:1. לא השלמנו עם הירידה, אבל כולם מבואסים וכואבים כי המצב לא נעים".

בקבוצה נשמעו ביקורות על כך שבן רייכרט וסיראז' נסאר לא פתחו. השניים השתלבו אתמול כמחליפים ושינו את המשחק לטובת עכו. לוואלה! ספורט נודע שבאימון המסכם ביום שישי התרחש עימות חריף בין רייכרט לברונו איבה ועל פי גורם במועדון, זו הסיבה בגללה הראשון לא פתח בהרכב.

שחקני הקבוצה מקווים שהיום ייכנסו לחשבונות שלהם משכורות חודש מרץ. בשבוע שעבר ההנהלה העבירה להם מסר דרך קפטן גל שיש, לפיו קיים איחור במשכורות והן יכנסו ב-15 חודש, כלומר היום.

עוד בנושא:

הפועל עכו כפתה על מ.ס אשדוד 1:1 דרמטי
מכבי חיפה ניצחה את הפועל אשקלון 1:2
הפועל רעננה בדרך להינצלות אחרי 0:1 בקרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully