וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיה לקלינגר: מלול בספק לבאר שבע, רוב חוליית ההגנה עשויה להתחלף

12.4.2018 / 9:41

המגן סובל מפגיעה בקרסול, ואם לא יפתח תהיה למאמן בעיה במרכז השדה: סויסטדט בכוננות להחליפו, אראל מורחק ומיטרבסקי בלם במקום קפילוטו. כץ ייפגש עם המאמן כדי לשוחח על עתידו

הפועל חיפה תצא ביום ראשון למשחק חוץ חשוב מול הפועל באר שבע. יואב כץ לא יגיע למשחק וינחת בישראל רק ביום שישי, אבל לקבוצה יש לא מעט בעיות אחרות לקראת המשחק. רוב חוליית ההגנה של ניר קלינגר עשויה לתהחלף. שמואל שיימן וניסו קפילוטו מורחקים ואתמול, בבדיקה שנערכה למגן דור מלול, התברר כי גם הוא בספק למשחק בעקבות פגיעה בקרסול. הקבוצה תחסר גם את גל אראל.

במצב העניינים הזה, אם מלול לא יפתח האפשרות היחידה של קלינגר היא לתפקד את רסמוס סויסטדט בתפקיד המגן הימני, מה שאומר שיצטרך לדאוג לגיבוי בקישור. ריקי מיטרבסקי פותח כבלם בגלל היעדרות קפילוטו וגבריאל תמאש יחזור להרכב. חיים מגרלישווילי יפתח בצד שמאל. בקישור האחורי יפתח רוסלן ברסקי, כשלפניו ישחק ראדו גנסארי. במידה ומלול לא יהיה כשיר, קלינגר יהיה בבעיה בגלל שגם אראל מורחק ולירן סרדל עדיין פצוע. מקסים פלקושצ'נקו עשוי להיות האיש שיפתח בעמדה הזאת. אם מלול יהיה כשיר הוא יפתח וסויסטדט יתופקד לצד ברסקי.

דור מלול שחקן הפועל חיפה מול דן גלזר שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
בספק לבאר שבע. דור מלול/אדריאן הרבשטיין

במהלך שהותו בארץ, כשלושה שבועות, יואב כץ ייפגש גם עם קלינגר בנוגע לעתידו. הבעלים ייתן את ברכת הדרך למאמן כדי להגיע לוועדת האיתור של הנבחרת אבל מעדיף שיישאר בגלל החיבור הטוב שלו לקבוצה. במועדון יש חשש לנטישת שחקנים אם קלינגר יעזוב.

כפי שפרסמנו אתמול, בישיבה בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים סוכמה חלוקת היציעים לגמר. אוהדי בית"ר ירושלים ימוקמו ביציע המזרחי והיציע הצפוני. בנוסף כשליש מהיציע המערבי יוקצה עבור האוהדים של הקבוצה הירושלמית. אוהדי הפועל חיפה ימוקמו ביציע הדרומי המכיל כ-9,600 מקומות ובנוסף ימוקמו בשליש מהיציע המערבי. עוד סוכם כי שליש נוסף מהיציע המערבי יוקצה עבור ההתאחדות, עיריית ירושלים ונותני החסות למשחק הגמר.

הקבוצה תציין היום את יום השואה בטקס המסורתי שלה. שחקני הקבוצה יתכנסו לקראת הצפירה שתישמע הבוקר וקלינגר ישוחח איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully