וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל שיש בישר לשחקני הפועל עכו: "המשכורות ייכנסו ב-15 בחודש"

11.4.2018 / 18:49

בצל הקפאת התמיכה של העירייה, המשכורות שנכנסו בדרך כלל בעשרה בחודש מתעכבות והקפטן שלח מסר מההנהלה לשחקנים. מאמן הקבוצה איציק טוויזר לקראת אשדוד: "המשחק הכי חשוב העונה"

גל שיש שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
שיש/אדריאן הרבשטיין

אחרי הקפאת התמיכה של העירייה, שחקני הפועל עכו לא קיבלו את משכורות חודש מרץ. באופן קבוע העונה המשכורות בקבוצה נכנסו לחשבונות השחקנים בעשרה בכל חודש ושחקנים שיבחו את מוסר התשלומים של ההנהלה. אלא שבחודש הנוכחי המשכורות לא נכנסו אתמול וגם לא היום. הערב (רביעי) שלח קפטן הקבוצה גל שיש הודעה לשחקנים ובה הובהר שההנהלה הבטיחה להכניס את המשכורות עד 15 בחודש. "ברור שזה מדאיג, אבל ההנהלה שילמה באופן קבוע כל העונה בלי בעיות אז אנחנו סומכים עליה", אמר שחקן בעכו, "כרגע המשחק בשבת הכי חשוב".

המאמן איציק טוויזר התייחס למשחק הגורלי מול מ.ס. אשדוד: "אנחנו חוזרים לשחק אצלנו בבית אחרי הרבה זמן. עבורנו זה אולי המשחק הכי חשוב העונה. כל דבר מלבד שלוש נקודות יהווה אכזבה גדולה. אני חושב שיש לנו שחקנים לא פחות טובים מאלה של אשדוד ומקווה שהם יביאו את זה לידי ביטוי גם במשחק עצמו".

עכו סיימה במחזור האחרון ב-1:1 מול הפועל רעננה והפער שלה ממ.ס. אשדוד, שנמצאת מעל הקו האדום עומד על 11 נקודות כשנותרו 15 נקודות בקופה.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully