וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה היה השפן התורן, אוגו השיג תיקון, מיכה איכזב: הציונים

9.4.2018 / 23:13

הפועל באר שבע הוציאה סופית את מכבי תל אביב מהמירוץ, הרבה בזכות משחק משובח של הניגרי והצגה של גיא חיימוב. בלקמן 4, אלחמיד 7, ג'ורדי קרויף 3. ציוני המשחק המרכזי במאצ' אפים

שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד ניצחון של אופי. הבאר שבעים צוהלים/ברני ארדוב

פרדראג ראיקוביץ' - גיא חיימוב 8:4

השוער שנחשב לטוב בעולם לגילו כאשר הגיע למכבי תל אביב המשיך את התקופה החשוכה שלו, וספג שער שנדף ממנו ריח חריף של חוסר ביטחון ואי שקט. חיימוב התמודד בצורה נפלאה עם האיומים של אלירן עטר והשאר והיה גורם משמעותי בהוצאת מכבי תל אביב ממאבק האליפות באופן סופי.

אלי דסה - בן ביטון 4:5

רגע לפני פתיחת הפלייאוף שורבב שמו של דסה לרשימות השונות שהציגו מועמדים לתואר שחקן העונה, וזאת למרות מספר המשחקים המועט להם שותף. בינתיים ההפסדים הצטברו, השותף הטבעי קיארטנסון איבד שוב את מקומו ב-11 ואפילו המערך שכל כך התאים לו נזנח, גם אם רק לרגע. הביטון הימני של באר שבע היה שקט ויציב כהרגלו, אבל לצערו הצטרף לרקורד המורחקים העשיר של האלופה מול הצהובים.

טל בן חיים - לואי טהא 6:5

טב"ח יצא מהקפאה והיה לא רע, אבל היה חלק ממרכז הגנה כבד ולא מתואם של מכבי תל אביב, שהתפרק לרסיסים אחרי איבוד כדור של דור מיכה ועמד מנגד כשממן הבקיע את שער הניצחון. טהא מסר כמה כדורים היישר לשחקני ההתקפה שמולו, אבל בסך הכול יכול להיות מרוצה מההופעה שלו.

ז'אן סילבן באבין - חאתם עבד אלחמיד 7:5

אחרי תצוגת האימים שלו מול נתניה, ניתן היה לצפות שבאבין יאבד את מקומו בהרכב של קרויף, בעיקר לנוכח הניסיון לעבור לרביעיית הגנה. בסופו של דבר הוא מצא את עצמו ב-11 ואמנם לא הסריח את הדשא כמו במחזור הקודם, אבל גם לא ממש גרם לשינוי הדעה עליו מקצה לקצה. אלחמיד נצמד לבלקמן עד שיצא ומנע ממנו לחלוטין לסכן את השער, משחק חף מטעויות שלו.

אלון יפת שופט כדורגל שולף כרטיס אדום לשחקן הפועל באר שבע בן ביטון. ברני ארדוב
הרס לעצמו משחק טוב. בן ביטון מורחק/ברני ארדוב

אופיר דוידזאדה - אורן ביטון 5:5

דוידזאדה קיבל הזדמנות מול האקסית, במשחק של להיות או לחדול עבור מכבי תל אביב, אבל לא הצליח להתעלות מעל היכולת הבינונית שהציג במרבית העונה. גם מגן באר שבע לא הרשים במיוחד ולא היווה פקטור במשחק ההתקפה של מוליכת הטבלה.

דור פרץ - ג'ון אוגו 8:6

במפגש הקודם עם מכבי תל אביב, העוגן הניגרי של האלופה הפקיר את חבריו עם כרטיס אדום מוקדם, אליו הוסיף גם התפרצות מיותרת שמנעה ממנו כמה שבועות של כדורגל. הערב אוגו הגיע כדי לכפר על הטעות ההיא, המשיך את מגמת השיפור ביכולת שלו מהתקופה האחרונה וסיפק את אחד ממשחקיו הטובים העונה. הוא שלט ביד רמה במרכז הקישור, סיכל בשיטתיות את ניסיון התקיפה של מכבי תל אביב הנואשת ובעיקר שמר על קור רוח והיה שם עד הרגע האחרון כדי להנהיג את הפועל באר שבע לניצחון חשוב ומלא אופי. איש המשחק. קשר הצהובים עשה עבודה טובה בקישור וגם ניסה לסכן כמה פעמים את השער, אבל לא היה מספיק מדויק.

אייל גולסה - חנן ממן 6:7

גולסה היה הקרוב מכולם להשיג את שער השוויון של מכבי תל אביב, אבל חיימוב הדף נהדר ולאחר מכן מנע ממנו שער נוסף. הקשר הצהוב גם סידר מספר מצבים טובים לחברים שלו והיה מהבולטים בשורות המפסידה. לא שזה ינחם אותו. ממן מספק מספרים שבוע אחרי שבוע מאז הדרים לבירת הנגב, וגם הערב במשחק לא גדול שלו התכבד בשער ניצחון מתוק במיוחד.

חוסה רודריגס - דן איינבינדר 6:4

קרויף קיווה לקבל מהקשר הספרדי שלו משחק בינגו, כפי שהיה כאשר פתח במפתיע בהרכב וכבש צמד ב-0:4 על הפועל חיפה. לצערו של ההולנדי, מאז עברו הרבה מאוד מים בנהר ורודריגס חזר ליכולת שאפייינה אותו לפני אותו משחק מוצלח שלו. איינבינדר היה לא מספיק מדויק במחצית הראשונה, אבל חזר מרוכז יותר בשנייה והיה קריטי למאמציה של באר שבע להחזיק מעמד בחיסרון מספרי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החזיר את מכבי תל אביב אחורה. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

ניק בלקמן - מאור מליקסון 5:4

גם בלקמן מתגעגע לזמנים אחרים מהעונה הזו, בהם נחשב לכוכב בליגה וסומן כשחקן שעוד יתרום רבות למאבק האליפות של מכבי תל אביב. הערב הוא נתקל בחומה ושמה חאתם עבד אלחמיד, לא סיכן את חיימוב ולא סידר מצבים לשחקנים שמסביבו. משחק מאכזב שלו. גם מליקסון כבר ידע משחקים טובים יותר.

דור מיכה - מיכאל אוחנה 6:5

אוחנה חזר לשחק אחרי ארבעה חודשים, הצטרף לרשימת השפנים ששלף ברק בכר העונה מהכובע-חסר-התחתית שלו עם בישול נפלא לממן ואז הצטרף חזרה לרשימת הפצועים. באר שבע נעה העונה בין הברקות של בכר וניצחונות מלאי אופי, לבין התעסקות כואבת ובלתי נגמרת בפציעות, השעיות ושלל צרות, והמשחק הזה של אוחנה המחיש את זה בצורה מצוינת. בדרך לבישול שלו, הוא חטף את הכדור מדור מיכה המאכזב, שבמפגש הקודם עם באר שבע היה השחקן המצטיין והערב אמנם סידר כמה מצבים לחבריו, אבל לא מעבר לזה.

אלירן עטר - בן שהר 5:5

עטר היה השחקן המסוכן ביותר במכבי תל אביב ובכלל על כר הדשא, אבל לא היה חד ובסופו של דבר שלח לעבר המסגרת כדורים שחיימוב לא באמת התקשה לקחת. שהר קיבל מעט מאוד כדורים, ובהרבה דקות היה שותף מלא למשחק הלחימה וההקרבה הבאר שבעי.

ג'ורדי קרויף - ברק בכר 7:3

רגע לפני הפרידה הסופית והעגומה שלו ממכבי תל אביב, קרויף הצליח להשוות שיא שלילי בן שבע שנים, של שלושה הפסדי ליגה רצופים. הנתון הזה אומר הכול על השנה האחרונה של ההולנדי במועדון הצהוב, שאחרי שנים של הצלחה תחתיו הולך ומתקרב חזרה לימים השחורים של לפני הגעתו לישראל. ברק בכר התמודד השנה עם כמה מה שהונחת עליו, וזה היה הרבה מאוד, אז מהו עוד משחק בחיסרון מספרי מול מכבי תל אביב? עוד ניצחון ענק של המאמן הטוב בישראל, בדרך לעוד אליפות.

מחליפים:

אבי ריקן - ניסה לסכן כמה פעמים מרחוק, אבל לא הטריד את חיימוב.
קיארטנסון - לא הצליח להגיע למצבים לאחר שנכנס והמשיך עונה מאכזבת מאוד.
יצחקי - אחרי ההפסד לנתניה דיבר על המשחק המביש של מכבי תל אביב, והערב כנראה שלא עמד בבושה וקיבל אדום לפני הסיום.

קבהא - נכנס טוב למשחק אחרי ההרחקה של בן ביטון, סיפק כמה חילוצי כדור.
ראדי - עזר לשמור על התוצאה.
וואקמה - נכנס, הרגיע את המשחק ונתן לבאר שבע אוויר כשהחזיק בכדור גם לכל אורך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully