וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו דה איטליה: קבוצת סייקלינג אקדמי הכריזה על שלושת הרוכבים הבטוחים

9.4.2018 / 11:16

קריסטס ניילנדס, בן הרמנס ורובן פלאזה ייכללו בסגל של הקבוצה הישראלית, כאשר רועי גולדשטיין, גיא שגיב וגיא ניב יהיו בין אלו שיתחרו מקום בין 12 הרוכבים הנוספים. צ'ל קרלסטרום: "שלושת הרוכבים שנבחרו הם מועמדים ראויים"

חודש לפני השתתפותה ההיסטורית במרוץ הג'ירו דה איטליה שיוזנק מירושלים: קבוצת רכיבת האופניים הישראלית סייקלינג אקדמי Israel Cycling Academy, הכריזה על שלושת הרוכבים הבטוחים בהרכב למרוץ הג'ירו ועל סגל 12 הרוכבים אשר יתחרו על 5 החולצות הנותרות לג'ירו וביניהם שלושה ישראלים: רועי גולדשטיין, גיא שגיב וגיא ניב.

הצוות המקצועי של אקדמי בחר בכישרון העולה של הקבוצה, אלוף לטביה קריסטס ניילנדס בן ה-23 כרוכב הראשון שמבטיח את השתתפותו בשורותיה במרוץ השני בחשיבותו בעולם הג'ירו דה איטליה וכן את המטפס הבלגי בן הרמנס והרוכב הספרדי הוותיק רובן פלאזה שכבר זכה בעבר בשלבים בטור דה פראנס ובוולטה כרוכבים בטוחים בהרכב הקבוצה לג'ירו.

החולצה שתייצג את ה-"ביג סטארט ישראל" בג'ירו ד'איטליה 2018. ג'ירו,
זה מתקרב/ג'ירו

בנוסף הקבוצה בחרה עוד 12 רוכבים (מתוך הסגל הרחב של 24 רוכבי הקבוצה) לסגל המועמדים לג'ירו וביניהם שלושה ישראלים: אלוף ישראל המכהן רועי גולדשטיין, גיא שגיב פעמיים אלוף ישראל והרוכב הישראלי המקצוען המנוסה ביותר שלה וכן המטפס גיא ניב שרק השנה החל בקריירה המקצוענית שלו.

צ'ל קרלסטרום, המנהל המקצועי של סייקלינג אקדמי והדירקטור הספורטיבי הבכיר שלה אמר: "שלושת הרוכבים שנבחרו הם מועמדים ראויים. אני מצפה שמי מהם שייבחר לבסוף להרכב הג'ירו יוכל לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו לנצח שלב וגם לשרוד את הטור כולו. הקריטריון שלנו זהה לכולם. הישראלים אינם שונים. הם כבר הוכיחו שהם מסוגלים לעזור לקבוצה."

רן מרגליות, מנהל קבוצת סייקלינג אקדמי אמר: "קריסטס ניילנדס הוא ה-DNA של סייקלינג אקדמי. רוכב שלקח את ההזדמנות שקיבל במו רגליו והתפתח במהירות. הוא התקדם מאד ב-16 החודשים שהוא אתנו ולכן בחירתו לג'ירו היא טבעית. יחד עם זה מדובר בגראנד טור הראשון שלו כך שאיננו מתכוונים להטיל עליו לחץ אלא לתת לו 'לגדול עם המרוץ' ולהראות את יכולתו בשלבים המאוחרים יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully