וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: נבדקת האופציה להשאיר את אסייג וגוטמן במקרה של עזיבת אבוקסיס

עוזריו של אבוקסיס עשויים להשתדרג אם זה יעזוב לנבחרת. חוזז: "אפשר להגיד שבני יהודה היא משביתת השמחות בפלייאוף העליון", אבוקסיס: "לא פשוט להחזיק קבוצה שאין לה על מה לשחק"

ברני ארדוב

על אף הפנדל שבית"ר החמיצה אמש (ראשון) ממש סמוך לשריקת הסיום, בני יהודה חזרה אתמול עם טעם של החמצה מטדי אחרי ה-1:1 מול בית"ר ירושלים. "היו לנו רגעים במשחק שאי אפשר להסביר איך לא הבקענו לפחות עוד שער", אמר אחד השחקנים בקבוצה היום. "הכי חשוב אבל שרואים שאנחנו נהנים מכדורגל עכשיו ואף אחד לא מתבטל על המגרש".

אורי גוטמן עוזר מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
יהיה מאמן ראשי בעונה הבאה? אורי גוטמן/ברני ארדוב

"באנו עם רצון לנצח", אמר יוסי אבוקסיס בסיום המשחק, "אני חושב שהיינו טובים יותר, אבל כשמחמיצים מולך פנדל בדקה- 94 אז אתה יכול להיות מרוצה מהנקודה. לפי מצב ההחמצות שלנו היינו שווים יותר מנקודה. אני מאוד גאה בשחקנים. זה קשה לשבת ביציע, אבל יש אנשים שאני סומך עליהם שעובדים איתי כבר כמה שנים וזה בדיוק כמו שאני נמצא על קווים רק פשוט בלי היריקות עליי. רואים שאנחנו עושים בעיות לכל הקבוצות בפלייאוף העליון. ראיתם את זה בבאר שבע ומול הפועל חיפה וראיתם היום איך שיחקנו".

אבוקסיס הוסיף: "יש לי שחקנים צעירים ורעבים ואם תראו איך הם מתעצבנים בהפסד באימון, אז הם גם מגיעים למשחקים באותה גישה ולא משנה אם יש או סיכוי להתקדם בטבלה. זה לא פשוט להחזיק קבוצה שאין לה על מה לשחק מבחינת מיקום, אבל זה שאנחנו בפלייאוף העליון ובמשחקים כאלה זה נותן דרייב לשחקנים".

"אפשר להגיד שבני יהודה היא משביתת השמחות בפלייאוף העליון", הוסיף מתן חוזז בסיום המשחק. "לא היינו מופתעים שהיינו טובים יותר מבית"ר בחלקים גדולים של המשחק. יש לנו קבוצה טובה וטקטית עומדת מצוין ואנחנו מתכוננים לכל משחק כמו שצריך".

כידוע, במועדון עדיין ממתינים להחלטת ההתאחדות בכל הקשור למאמן הנבחרת, משרה אליה אבוקסיס מועמד. ברקע אצל הכתומים מתחילים לחשוב על אופציות חלופיות למקרה שהמאמן יעזוב. אחת מהן היא המשך עסקתם של אורי גוטמן ויעקב אסייג כצוות שיחליף את אבוקסיס. ייתכן כי אבוקסיס עצמו אם יקבל את תפקיד הנבחרת ינסה למשוך איתו אחד מהשניים לפחות, אך אם אם בהנהלת בני יהודה יציעו לגוטמן ולאסייג את התפקיד, סיכויים גבוהים שהם יישארו. "זאת אחת המחשבות", אמר גורם בקבוצה. "כל הצוות פה עושה עבודה נפלאה, אבל עדיין נמתין להחלטת ההתאחדות ואז נדע בהתאם לכך איך לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully