וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה סיכם לעונה נוספת בהפועל תל אביב. ירוויח כ-140 אלף דולר

המאמן בן ה-43, שמונה למאמן הקבוצה באוקטובר וקירב אותה מאוד להעפלה לליגת העל, ימשיך לעונה נוספת. התקציב אמור לעמוד על כ-30 מיליון שקלים, השאיפה: להתברג בפלייאוף העליון

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
נשאר. רפואה/קובי אליהו

קובי רפואה יעמוד על הקווים של הפועל תל אביב גם בעונה הבאה, בה ככל הנראה תשחק בליגת העל. האדומים הודיעו הערב (ראשון) על סיכום עם המאמן לעונה נוספת, במהלכה הוא צפוי להרוויח כ-140 אלף דולר, רגע לפני שהם מבטיחים סופית את ההעפלה לליגה הבכירה.

"אני מודה לבעלים על האמון שנתנו בי ושמח להמשיך עונה נוספת במועדון שהתחברתי אליו מאוד. אנו קרובים לעמוד במטרה הראשונית, העפלה לליגת העל. לאחר שנסיים את המשימה, נתחיל לבנות את העונה הבאה במהרה, כדי שלהפועל תל אביב תהיה קבוצה שתחזיר את המועדון למקום הראוי לו - צמרת הכדורגל הישראלי", אמר רפואה לאחר הפרסום על הסיכום.

למרות שרפואה רמז בשבועות האחרונים שגובה התקציב יכריע אם יישאר, בפועל בשיחות מול הבעלים הנושא כלל לא עלה. למעשה המאמן קיבל כבר לפני כחודש דיווח לפיו תקציב הקבוצה אמור לעמוד על כ-30 מיליון שקל. השאיפה: להתברג בפלייאוף העליון.

"מועדון כמו הפועל תל אביב לא צריך להצהיר שהוא רוצה פלייאוף עליון", אמר אחד הגורמים בקבוצה היום. "השאיפה היא יותר. זה הזמן לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה וכשנעשה זאת, נדע לאן אנחנו צריכים לשאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully