וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - בני סכנין: התלבטות בין עידן שמש לבין אמיר חלאיילה בחוד

קבוצתו של טל בנין רוצה לסיים במקום השביעי בטבלה וצריכה לחזור עם שלוש נקודות מאשקלון, שנלחמת על חייה (ש', 20:00, ספ'3). מרשיץ' צפוי להיעדר, כמו גם פושה ואבידור. איילה יפתח אצל המארחת

מחזור 28הסתיים07/04/2018
הפועל אשקלון
  • אורמוש (5)
  • בנבנישתי (79)
0:2
    בני סכנין

    הפועל אשקלון:

    המדורגת לפני אחרונה לא ניצחה כבר שלושה חודשים ונואשת לנקודות. טל איילה, שהתאושש מפציעה קשה וחזר לשחק לפני הפגרה, צפוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז הקאמבק וגם דובב גבאי ישוב לחוד אחרי היעדרות של כחודש וחצי. המאמן מסאי דגו אמר לקראת סכנין: "המשחק בשבת הוא קריטי בשבילנו. אנחנו מרגישים טוב ונמצאים בכושר משחק ועם ביטחון הרבה יותר טוב ממה שהיה לפני חודש, וזה התבטא גם בתוצאות כשלא הפסדנו בשני המשחקים האחרונים, אבל כדי להישאר בליגה אנחנו חייבים להתחיל לנצח, במיוחד בבית שלנו".

    בני סכנין:

    בבני סכנין ינסו להגשים את המטרה החדשה והיא לסיים במקום הראשון של הפלייאוף העליון. למרות הפגרה, שחקני סכנין התאמנו בצורה מאסיבית לאחרונה עם ימים בהם היו שני אימונים כשבנין הבהיר לכולם שסוף העונה תעיד עבורו לקראת העונה הבאה לגבי שחקנים. "הייתה פגרה ממשחקים אבל עשינו מיני מחנה אימונים והמטרה להשאיר את כולם דרוכים. איך שנסיים את העונה ככה תתחיל העונה הבאה. אני לא מוכן לקבל עובדה ששחקן יעלה למשחק לא דרוך, אם תהיה ירידת מתח יש לנו מספיק שחקנים כדי לעשות שינויים", אמר המאמן.

    בצד המקצועי בנין לא תרגל הרכב. המאמן יחסר את ז'ורדן פושה ואת יובל אבידור כשגם אנטוניו מרשיץ' לא צפוי להיות כשיר. בחוד ישנה התלבטות בין עידן שמש לבין אמיר חלאיילה כשבמרכז המגרש יפתח אחד מתוך השלושה: חאלד חלאיילה, איאהב גנאים או תאמבי סגס.

    טל בנין מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
    "אם תהיה ירידת מתח יש לנו מספיק שחקנים כדי לעשות שינויים". טל בנין/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * כל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של בני סכנין.

    * הפועל אשקלון ניצחה רק אחד מ-22 משחקי הליגה האחרונים שלה, ובבית עומד הרצף שלה על 11 משחקים ללא ניצחון.

    * אשקלון מחפשת את הניצחון ה-25 בתולדותיה בליגת העל. העונה יש לה בסך הכול שלושה כאלה, כשב-1997/98 ירדה עם חמישה ניצחונות וב-2010/11 ירדה עם תשעה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גיא ברגר
    אצטדיון: אשקלון
    קהל: 1100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully