וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון תומאס: "רוצים לנצח ולשלוח איתות לליגה הישראלית"

5.4.2018 / 17:51

פורוורד מכבי תל אביב הסביר מה מניע את הקבוצה שלו לקראת מפגש הנעילה ביורוליג מול ולנסיה. ספאחיה: "בכל שנותיי לא נתקלתי בתחרות כמו היורוליג וזו הייתה התנסות חשובה גם עבורי"

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב מול תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יוכל לשפר ממוצעים מול ולנסיה? דשון תומאס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תנעל מחר (שישי, 21:30, ערוץ הספורט) את העונה האירופית שלה כשתשחק מול ולנסיה בחוץ במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה של היורוליג. שתי הקבוצות כבר איבדו עניין במפעל ולא יכולות לסיים בין שמונה הראשונות, כך שהמשחק ייערך לפרוטוקול בלבד. מכבי תל אביב מגיעה אחרי ארבעה הפסדים ברציפות ביורוליג ושישה בשבעת המשחקים האחרונים כשרק את אנאדולו אפס היא מצליחה לנצח, בעוד ולנסיה ניצחה בשניים משלושת המשחקים האחרונים שלה והובסה ללא תנאי על ידי פנאתינייקוס במחזור שעבר. פייר ג'קסון הפצוע לא יצא עם מכבי תל אביב לספרד.

"התאמנו ועשינו עבודה טובה", אמר נבן ספאחיה, "המשחק לא תלוי רק בנו אלא גם בוולנסיה, אבל אנחנו רוצים להילחם עד הסיום. למדנו הרבה מהקמפיין הזה. שלושה מהשחקנים שלנו הגיעו עם דקות משמעותיות במפעל, כל יתר השחקנים לא שיחקו קודם לכן ביורוליג. הניסיון חשוב לסגל, מדובר בחוויה חשובה. אנחנו מבינים עד כמה המרתון הזה קשה. בתור מאמן עם ניסיון של 30 שנה בכל כך הרבה משחקי יורוליג ויורוקאפ, מעולם לא נתקלתי בתחרות כל כך גדולה וזאת התנסות חשובה עבורי ולא רק עבור שחקניי". דשון תומאס אמר: "המטרה שלנו היא להשיג ניצחון, לשחק בסגנון שלנו עם קשיחות. זה משחק שאנחנו צריכים ללמוד ממנו ולהשתפר. זה האתגר ביורוליג, לסיים חזק ולשלוח איתות גם לליגה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully