וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אנחנו מתקשים לאחרונה, אבל נמשיך להילחם כל הזמן"

4.4.2018 / 20:11

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת משחק החוץ מול ולנסיה וניסה לעודד את שחקניו: "לא נעלה שלב ביורוליג, אבל נמשיך להיאבק". מייקל רול: "נילחם עד השנייה האחרונה של המשחק"

one

לאחר שהפסידה בדרבי ביום שני, וכשלא נותר לה כל סיכוי לעלות שלב ביורוליג, תתמודד מכבי תל אביב השפופה בספרד מול ולנסיה (שישי, 21:30, ספורט 5). הגארד פייר ג'קסון, הפצוע בגבו, לא טס עם הקבוצה ונשאר בארץ לצורך טיפולים. האווירה בקבוצה עגומה, כשגורם הודה כבר לאחר ההפסד בדרבי כי "יש שחקנים שפשוט רוצים שהעונה תיגמר", אבל לרקורד מנסים הצהובים להישמע קורקטים.

המאמן נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך להילחם. אני יודע שאנחנו מתקשים לאחרונה, אבל להמשיך להיאבק זו הדרך היחידה עבור קבוצה מקצוענית. להילחם ולהאמין שמחר יהיה טוב יותר. אנחנו יודעים שלא נעלה שלב, אבל אנחנו רוצים להוות יריבה חזקה ולהשתמש בזה לטובתנו להמשך. אנחנו יודעים שלא נעלה שלב, אבל זה לא אומר שנוותר".

מייקל רול הוסיף: "אנחנו נלחמים עד השנייה האחרונה, במשך כל 40 הדקות. זה המפתח במשחק שלנו וזה מה שנמשיך לעשות. לא רצינו שעונת היורוליג תסתיים, אנחנו רוצים לשחק בכמה שיותר משחקים. זה המצב ונצטרך לקבל זאת ולהשתפר".

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מייקל רול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully