וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התנהגותו בטרנר: יוסי אבוקסיס הורחק משני משחקים בפועל

מאמן בני יהודה נענש על דבריו לשופטים ועל כך שהתעמת עם אוהדי הפועל באר שבע, עוזריו יעקב אסייג ואורי גוטמן יעמדו על הקווים בהיעדרו. קמארה מהפועל רעננה ספג הרחקה ממשחק נוסף

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
בני יהודה תסתדר בלעדיו? אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס לא יכול לנהל הערב (רביעי) את המשחק הביתי של בני יהודה מול הפועל חיפה, במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון בליגת העל. מאמן הכתומים עמד היום לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וספג הרחקה משני משחקים בפועל בעקבות התנהגותו בטרנר, בסיום המשחק מול הפועל באר שבע שנערך לפני היציאה לפגרה. אבוקסיס הואשם בכך שהתלונן עם שריקת הסיום בפני צוות השיפוט ובכך שהתעמת עם אוהדי באר שבע שלא היו מרוצים מכך. בהיעדרו (מול הפועל חיפה ובמחזור הבא נגד בית"ר ירושלים) יעמדו על הקווים עוזריו יעקב אסייג ואורי גוטמן (בנו של אלי).

אבוקסיס ניסה לטעון שבמהלך התקרית, שהתרחשה כאשר היה בדרכו לעבר חדרי ההלבשה, "עשיתי לעבר אוהד שקילל אותי תנועה של יריקה בלי לירוק ואמרתי 'טפו כוס אוחתק'", אבל הדיין ישראל שמעוני השיב ש"הטיעונים הללו לא רלבנטיים" והרשיעו בהתנהגות בלתי הולמת.

* גם הבלם מוחמד עלי קמארה מהפועל רעננה עמד היום לדין, בעקבות הרחקתו במהלך דו קרב הפנדלים מול הפועל חיפה בחצי גמר גביע המדינה. קמארה הואשם בכך שחגג את הפנדל שכבש עם תנועה מגונה לעבר יציע אוהדי בית"ר ירושלים וספג עונש קל לאחר שהתנצל והדיין השתכנע כי "לא ידע כי מדובר בקללה, לא התכוון לקלל ובוודאי לא את אוהדי בית"ר". קמארה הורחק ממשחק אחד נוסף על ההרחקה האוטומטית שהתלוותה לאדום שספג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully