וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין לא שותף והוא בדרך החוצה

הקשר הוותיק של האדומים לא שיחק ב-0:2 מול הפועל רמת גן ובסביבתו טענו כי אי שיתופו נובע מכך שבמועדון לא רוצים שיגיע להופעות ב-60% מהמשחקים, מה שיוביל לחידוש חוזה אוטומטית

שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין. קובי אליהו
אביחי ידין/קובי אליהו

האם אביחי ידין בדרך החוצה מהפועל תל אביב? קפטן האדומים יצא נסער מאוד מהמשחק הערב (חמישי) מול הפועל רמת גן, בו לא שותף והקבוצה ניצחה 0:2. בדרכו החוצה מהאצטדיון אמר הקשר הוותיק: "תשאלו את הבעלים למה לא שיחקתי".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רמת גן

מתברר כי במהלך השבוע סוכנו של ידין, רונן קצב, והנהלת האדומים נפגשו כדי לסכם על חוזה חדש בין הצדדים. הקשר עצמו דרש חוזה לשתי עונות ולא הגיע להסכמה עם ההנהלה. כתוצאה מכך, לפחות לפי סביבתו של הקפטן האדום, הוא לא שיחק הערב ויתרה מכך ידין מחזיק בחוזהו הנוכחי אופציה שאומרת שאם ישחק ב-60% מהמשחקים חוזהו מוארך לעונה הבאה אוטומטית.

למעשה, זאת הסיבה שבגללה לא שותף. לעומת הטענות שמגיעות מצד ידין, במועדון סיפרו הערב כי ידין דורש חוזה כרגע לשנתיים ללא קשר לאופציית החוזה הנוכחי בסכומים גבוהים מאוד והמשמעות היא שגם אם הצדדים יגיעו למצב לפיו תאולץ הפועל תל אביב לעמוד באופציה והצדדים לא יגיעו לסיכום לשנתיים, ככל הנראה ידין לא יישאר במועדון בעונה הבאה. מאמן האדומים קובי רפואה התייחס למצב עם ידין ואמר: "אני לא נוהג לדבר עם התקשורת בנוגע לשחקן כזה או אחר, אבל בהמשך אתם תראו הרבה שינויים, ישחקו שחקני נוער ושחקנים שונים שלא שיחקו הרבה עד עכשיו. מועדון גדול צריך לשמור את הדברים בתוך המערכת, אני לא נוהג לדבר על שחקנים באופן אישי".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "היו חלקים יותר טובים ופחות טובים, במחצית הראשונה שלטנו במשחק והגענו לכמה מצבים והגענו לפנדל. במחצית השנייה לא היינו במשחק ברבע שעה או 20 דקות הראשונות. רמת גן קבוצה מצוינת, משחקת כדורגל יפה. עשינו את העבודה שלנו ועשינו עוד שלוש נקודות בדרך למקום שבו אנחנו צריכים להיות. אני אומר ואני אחזור ואומר: הפועל תל אביב תשחק עד הסוף כדי לנצח עד הסוף. ברור לכולם שאנחנו בדרך הבטוחה לליגת העל, אבל מבחינתי זה לא משנה כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא לנצח עד הסוף. מבחינתי שיהיו כמה שיותר משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully