וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: וואקמה צפוי לפתוח, אלחמיד תורגל כמגן ימני

האלופה רוצה להגדיל את יתרונה בפסגה גם ללא בן ביטון המורחק, מליקסון המוצהב ואוחנה שהצטרף לרשימת הפצועים. מלול התאמן, סויסטדט וברסקי תורגלו בקישור האחורי (א', 20:30, ספורט1)

מחזור 30הסתיים15/04/2018
הפועל באר שבע
  • אוגו (79)
  • בסט (90, גול עצמי)
2:2
  • (29) תורג'מן
  • (50, פנדל) בסט
הפועל חיפה

הפועל באר שבע:

האלופה תנסה מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) להגדיל לפחות זמנית את הפער בינה לבין ביתר ירושלים לתשע נקודות, כאשר המאמן ברק בכר יצטרך לאלתר בלא מעט עמדות, בעיקר בהגנה. בן ביטון המורחק ייעדר ובחלק הקדמי מאור מליקסון יחסר בגלל צהובים וכך גם מיכאל אוחנה שהצטרף לרשימת הפצועים הארוכה. "אם נחשוב שלקחנו כבר אליפות נשלם על זה", אמר שחקן בקבוצה. "הפועל חיפה עשתה צרות העונה לכולן, חשוב לצלוח את המשחק". מי שעבורו יהיה זה משחק מיוחד הוא חנן ממן, שפתח את העונה אצל היריבה ואף כבש לרשת באר שבע בסיבוב הראשון. אנתוני וואקמה וניב זריהן צפויים לחזור להרכב, כשחאתם עבד אלחמיד תורגל כמגן ימני ומרואן קבהא במרכז ההגנה. על פי התרגול, בן שהר ימשיך לקבל קרדיט בחוד.

הפועל חיפה:

הפועל חיפה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, ממנו עולה כי ניר קלינגר יבצע מספר שינויים, חלקם כפויים, בהרכב. דור מלול נטל חלק באימון המסכם וצפוי לפתוח. הדבר פותר לניר קלינגר בעיה גדולה במרכז השדה, משום שאם היה פצוע רסמוס סויסטדט היה מחליף אותו וריסטו מיטרבסקי אמור להחליף בכל מקרה את ניסו קפילוטו המוצהב. בצד שמאל יפתח חיים מגרלישווילי. גם גל אראל ייעדר בעקבות צהובים. רוסלן ברסקי צפוי לפתוח.

שחקני הפועל באר שבע חנן ממן, טוני וואקמה חוגגים. ברני ארדוב
יחד בהרכב. חנן ממן עם אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד באצטדיון טרנר במסגרת ליגת העל. הרצף עומד כעת על 50 משחקים (39 ניצחונות ו-11 תוצאות תיקו) והוא הרצף הפעיל הטוב באירופה.

* שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, אבל הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגה מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* כדי למצוא את ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה צריך לחזור עוד שנה לאחור, למרץ 2011, אז פנדל של עדן בן בסט ושער של המחליף אמיר אבו ניל העניקו לחיפאים 0:2 בווסרמיל. ניר קלינגר אימן אז את הפועל באר שבע.

* הפועל באר שבע מגיעה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים וצברה 22 נקודות מ-24 אפשריות מאז ההפסד למכבי תל אביב בו איבדה את הפסגה.

* חנן ממן כבש את שערו הראשון העונה בכדור חופשי במדי הפועל חיפה לרשת באר שבע. מאז החליף צדדים וכעת יפגוש את קבוצת נעוריו, נגדה כבר הבקיע בעבר (שער הליגה הראשון שלו במדי הפועל תל אביב בספטמבר 2012).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טרנר
קהל: 15166

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully