וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "לא חושש מהדחה ביורוליג, אבל אני מוכן לזה"

25.3.2018 / 23:30

מאמן מכבי תל אביב דיבר על המשחק הגורלי נגד באסקוניה ביום חמישי אחרי שהצהובים גברו 86:95 על עירוני נהריה: "הגיע לנו לנצח. היריבה הקשתה עלינו מאוד אבל מצאנו דרך לנצח"

one

מכבי תל אביב קטעה הערב (ראשון) רצף של תוצאות רעות בליגה וביורוליג עם ניצחון ביתי 86:95 על עירוני נהריה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. כעת הצהובים יתפנו למשחק הקריטי ביום חמישי נגד באסקוניה במסגרת היורוליג, שהפסד בו יסיים עבורם את העונה האירופית.

המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "זה היה משחק קשה, אבל הניצחון הגיע לנו. כל הכבוד לשחקנים שנתנו את הכל. היריבה הקשתה עלינו מאוד, אבל בסוף מצאנו דרך לנצח". על סיום הקמפיין האירופי וההמשך בליגה אמר הקרואטי: "אני לא חושש מזה, אבל מוכן לזה. אני גם חושב שאם לא יהיו לנו עוד משחקים באירופה יהיה יותר זמן להתאמן ונכיר את היריבות בליגה טוב יותר". על נוריס קול, שאחרי משחק מצוין נגד הפועל חולון שיחק 19 דקות בלבד: "במשחק נגד חולון נוריס היה גדול, אבל היום קלע באחוזים פחות טובים, זה קורה לכולם". על איתי שגב וכרם משעור: "הם לא היו ברוטציה במשחק הזה בגלל המאצ' אפ, אבל הם חלק ממכבי"

יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
"הבין מה הוא צריך לתת לנו". יפתח זיו/מגד גוזני

עוזר מאמן עירוני נהריה, שי סגלוביץ': "זאת הייתה חוויה טובה, אבל העבודה שלנו היא להביא ניצחונות ולא להישאר עם המחמאות". על יפתח זיו: "הוא הבין את מה שהוא צריך לתת לנו והתבגר בשנים האחרונות". על קרבות התחתית: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, אנחנו עם שתי ניצחונות מ-13 המשחקים האחרונים. זאת המציאות שלנו ואנחנו צריכים להביא ניצחון אחד ואיתו להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully