וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה כבר מסכם עונה: "צריך יותר מעונה אחת כדי לגבש פה קבוצה"

23.3.2018 / 8:21

הירידה ביכולת? "אין מספיק אימונים". המיקום בטבלה? "אנחנו איפה שהיינו אמורים להיות". הסגל? "אין מספיק שחקנים עם נסיון יורוליג". מכבי תל אביב מפנימה שעוד עונה הלכה לפח, המאמן כבר מסכם

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. "שוב עונה קשה, שוב כלום לא הולך"

"שוב עונה קשה. שוב שום דבר לא הולך לנו בקלות. זה לא נראה טוב", אמר אמש (חמישי) באכזבה גורם במכבי תל אביב אחרי שהקבוצה הפסידה 76:75 לפנאתינייקוס, והתרחקה עוד יותר מההעפלה לפלייאוף היורוליג. חברי ההנהלה והשחקנים נראו מתוסכלים ומכונסים בתוך עצמם בסיום, בעוד השחקנים הישראלים ששוב בקושי שותפו מיהרו לעזוב את ההיכל.

דיאנדרה קיין הצטיין עם 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אך היה רחוק מלהרשות לעצמו לחייך בסיום: "זה הפסד מתסכל, כי נלחמנו ממש ולא ניצחנו רק בגלל ביש מזל. היינו רחוקים עצירה הגנתית אחת מניצחון, אבל מייק ג'יימס קלע זריקה קשה על בולדן. לפחות נלחמנו ב-100 אחוז, זה כל מה שאפשר לבקש".

עוד בנושא

אין פלייאוף? מכבי תל אביב הפסידה 76:75 לפנאתינייקוס בהיכל
ספאחיה: "בשנה הבאה יהיה סיפור אחר, למכבי יהיה עתיד ורוד"
עוד אמש ביורוליג: מפגן שלשות לבובי דיקסון, ניצחון חשוב לריאל

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין. ברני ארדוב
בדיוק ככה נראית העונה של מכבי תל אביב/ברני ארדוב

2. נוריס קול שוב מתלונן על ספאחיה

פייר ג'קסון ונוריס קול נראו מתוסכלים במיוחד בסיום. הראשון קיבל 11 דקות בלבד אמש, הכי מעט שלו העונה וסיים עם שתי נקודות בלבד. כשנשאל על הדקות המועטות שקיבל, רק חזר ואמר: "זו החלטה של המאמן, לא שלי. הוא המאמן. זה מה שיש. לא הייתי בטוח אם אחזור לשחק, לא הייתי צריך להגיד לצוות המקצועי להכניס אותי. אם הם היו רוצים להכניס אותי - הם היו עושים את זה".

עוד הוסיף ג'קסון: "כולם עצבניים, מאוכזבים שהפסדנו. קשה לחשוב שההעפלה לשלב הבא לא נמצאת בידיים שלנו, אבל נחכה ונראה מה קורה עם באסקוניה".

ספאחיה נשאל מדוע ג'קסון סופסל למשך דקות ארוכות והסביר: "היום עשינו המון חילופים בהגנה וזה קצת קשה בגלל שפייר נמוך. זה היה משחק שונה. אני לא חושב שטעינו שהוא לא שיחק. זה לא משהו אישי".

גם קול לא נראה מרוצה ותהה בפני סביבתו מדוע לא שיחק ולא קיבל את הכדורים בדקות המכריעות. בפני התקשורת ניסה הגארד לשמור על פאסון ואמר: "אני לא מדבר על ההחלטות של המאמן, אני לא רוצה לחפש אשמים, כי אני לא מחליט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב נוריס קול מאוכזב. ברני ארדוב
שוב מתוסכל. קול/ברני ארדוב

3. ספאחיה כבר מסכם עונה: "ייקח יותר מעונה כדי לבנות פה קבוצה"

ספאחיה כבר נראה כמי שהשלים עם ההדחה המוקדמת. במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק הוא ערך מעין סיכום עונה. "אנחנו קבוצה חדשה שלומדת ממשחק למשחק", הבהיר פעם נוספת, למרות שהעונה אוטוטו מסתייימת. "אין מספיק אימונים כדי לגבש את הקבוצה, ובכל מקרה לפנאתינייקוס יש סגל הרבה יותר עמוק. רק לטיוס, תומאס ופראחוסקי יש ניסיון קודם ביורוליג, ושאר השחקנים חסרי ניסיון. מה שמכבי עשתה העונה - להחליף את כל הסגל - לא קרה לאף קבוצה אחרת בהיסטוריה. אנחנו כבר לא תלויים בעצמנו, אבל נחכה ונראה מה קורה. אני יודע יודע שאף אחד לא מרוצה מהתוצאה, אבל אני לא חושב שאכזבנו אף אחד".

המאמן המשיך: "בנינו קבוצה חדשה וניצחנו לא מעט. היו גם פעמים שהיינו קרובים לניצחונות והפסדנות בשניות הסיום. השחקנים העיקריים שלנו מאוד עייפים. לא פשוט להרכיב קבוצה חדשה עם 12 שחקנים. זה תהליך שיימשך יותר מעונה. וכבר העונה ניצחנו יותר משחקים מהעונה שעברה. אני חושב שהמיקום שלנו הוא איפה שאנחנו אמורים להיות, למרות שכמובן שכמאמן אני לא אהיה מרוצה אם לא נהיה בפלייאוף".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה, טל בורשטיין, גיא גודס. ברני ארדוב
עוד עונה הלכה לפח. ספאחיה עם גודס ובורשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully