וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מילוש ראדיבוייביץ' יהיה כשיר לחצי גמר הגביע. מחמאות לגוזלן

20.3.2018 / 12:57

המגן השמאלי של קרית שמונה חזר לאימונים מלאים ויעמוד לרשות סילבס מול בית"ר ירושלים (1.4). שחקן: "זה משחק שיכול להציל לנו את העונה". עידו לוי מועמד להגיע בעונה הבאה

עריכת וידאו: מתן חדד

מגינה השמאלי של עירוני קרית שמונה מילוש ראדיבוייביץ' יהיה כשיר למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים (1.4). המגן הסרבי חזר לאימונים מלאים והצוות הרפואי משוכנע שיעמוד לרשותו של חיים סילבס. בקרית שמונה ינצלו את הפגרה כדי להתכונן בקצב גבוה למשחק הגביע שהפך למשחק החשוב ביותר בשנים האחרונות עבור הקבוצה. ביום חמישי תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הפועל רעננה כשייתכן שגם בשבוע הבא תערוך הקבוצה משחק אימון נוסף.

דויד בויסן, שחקן בית"ר ירושלים, מילוש ראדיבוייביץ', שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
ייפגשו שוב בחצי גמר הגביע. ראדובוייביץ' ובויסן/סוכנות ג'יני

"משחק הגביע יכול להציל לנו את העונה", קבע שחקן בקבוצה, "כולם מרגישים תחושת החמצה אדירה על העונה הזו וזכיה בגביע תשנה את התחושה הזו".

בקרית שמונה מרוצים גם מהחזרה לכושר של שובל גוזלן שזוכה למחמאות על היכולת בשני המשחקים האחרונים כשנכנס כמחליף והוא בתמונת ההרכב למשחק הגביע. במועדון יחלו לתכנן את העונה רק לאחר סיום המשימה בגביע, כשגם עתידו של סילבס ייקבע. גם בגזרת השחקנים יחלו לעסוק לאחר הגביע כשאחד השחקנים שמועמדים לקבוצה הוא בלמה של הפועל רעננה עידו לוי, שחזר מפציעה ארוכה והוא נמצא בכושר מצוין. ללוי אין חוזה לעונה הבאה אך למרות זאת ברעננה רוצים גם כן להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully