וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות לאירופה? הפועל חיפה סגרה מחנה אימונים בהולנד

20.3.2018 / 10:23

במועדון עדיין לא הבטיחו את הכרטיס למפעלים האירופאים ולכן סגרו מספר תאריכים למחנה בעיירה ליד אמסטרדם. כץ שוחח עם תמאש, במועדון צפויים להודיע על חתימה עד תחילת השבוע. גל שיש יגיע בקיץ?

קובי אליהו

אחרי שערכה את מחנה האימונים שלה באיטליה ובאוקראינה בשנתיים האחרונות, הפועל חיפה העתיקה את מיקום המחנה להולנד. המחנה יתקיים בעיירה באזור אמסטרדם. הקבוצה עדיין לא יודעת האם היא תשחק באירופה בעונה הבאה (האפשרויות: צריכה לזכות בגמר הגביע, לסיים במקום השלישי לפחות, או לסיים במקום הרביעי בתנאי שבית"ר ירושלים תזכה בגביע), ולכן שוריינו מספר תאריכים לקראת המחנה.

יואב כץ שוחח עם גבריאל תמאש והשניים סגרו בעל פה את התנאים שיסללו את דרכו לחתימה בקבוצה. כץ הבטיח לחתום על ההסכם השבוע ולהעביר אותו לראשי הקבוצה, כך שההערכה היא שהפועל חיפה תודיע עד תחילת השבוע על החתמת הבלם הרומני. "הכל נסגר בין יואב לשחקן, ממתינים לחתימה. בקרוב מאוד נודיע שהוא חתם", אישרו בקבוצה. במועדון עדיין לא העלו הילוך בנוגע לרכש, אבל מספר שמות עלו לאוויר לקראת העונה הבאה. כפי שפרסמנו, גל שיש הוא המועמד המוביל לעמדת המגן השמאלי בקיץ.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
התנאים נסגרו בעל פה. תמאש/ברני ארדוב

הקבוצה לא תתאמן היום ותחזור מחר לפעילות, אז צפוי ניר קלינגר לקיים אסיפה שתעסוק בניצחון על מכבי תל אביב. "עשינו דבר גדול, עכשיו יש לנו זמן לנוח ולהתכונן בשקט למשחק הגביע. ברור שנחזיק אצבעות לבית"ר אם נעלה, אבל זה בכלל לא משנה. קודם כל אנחנו חייבים לעבור את רעננה", אמרו בקבוצה.

עוד באותו נושא

ניר קלינגר, סופר סאב: המספרים המפתיעים של מחליפי הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully