וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "ניצחון משמעותי". אבוקסיס היה נסער: "שריקות רעות מאוד"

18.3.2018 / 22:06

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה אחרי ה-0:1 על בני יהודה: "יכולנו לכבוש את השני והשלישי, עם זה נלך קדימה". המאמן המפסיד זעם: "התעצבנתי על השופט, קל יותר לשרוק נגד הקטנות"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום/ברני ארדוב

זה לא היה קל, זה לא היה יפה במיוחד, אך השורה התחתונה היא שחשובה: הפועל באר שבע שבה הערב (ראשון) למקום הראשון בטבלת ליגת העל, כשגברה בטרנר 0:1 על בני יהודה. גיבור המשחק היה ג'ון אוגו, שנגח פנימה בדקה ה-31 בישול שישי העונה של אורן ביטון, לפני המפגש המרתק עם בית"ר ירושלים במחזור הבא.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בני יהודה 0:1

seperator

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "לכל משחק יש משמעות עכשיו, אבל אני חושב שהיה משחק טוב שלנו. הגענו להרבה מצבים, יכולנו להבקיע את השני והשלישי, אבל גם לא היה חסר שנספוג את השוויון ונלך הביתה בלי הנקודות. למזלנו הקלישאה שאם מחמיצים, סופגים - לא עבדה הפעם. היה הרבה מתח, השגנו את הניצחון ועם זה נלך קדימה. חשוב ששמרנו שוב על שער נקי. יש הרבה זמן עד המשחק הבא, יש עוד שבועיים וחצי, שחקנים יחזרו מפציעות ואז גם יהיו לנו יותר אפשריות. המספרים לא מעניינים אותנו כרגע, מתכוננים רק למשחק הבא. אורן ביטון וחנן ממן קיבלו זימונים ראשונים לנבחרת, אורן עושה התקדמות יפה ממשחק למשחק ואנחנו מצפים שימשיך להתקדם. יש לנו עוד ארבעה שחקנים בנבחרת וגם ג'ון אוגו בנבחרת ניגריה. אנחנו שמחים על כך".

אורן ביטון הוסיף: "בני יהודה טובה מאוד, אבל עשינו את שלנו וניצחנו. המאמן וכולם נותנים לי את הביטחון שאני צריך ואני מקווה שאני מחזיר על המגרש". על זימון הבכורה לנבחרת ישראל אמר המגן: "זה חלום שהתגשם, אני רק רוצה להמשיך לשחק ככה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול להתכונן בשקט לבית"ר. ברק בכר/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה, היה נסער לאחר אי השריקה לעבירה על מאוויס צ'יבוטה לקראת הסיום: "צריך להיות פייר פייט בשיפוט. לא יכול להיות שיהיו שריקות לכיוון אחד בפלייאוף, לא יכול להיות שיקרה כזה דבר של פאול ברור בדקה ה-95 ולא נקבל שריקה. זו עבירה על ה-16 בדקה כזו, והשופט עוצר את המשחק. לא יכול להיות שלא נקבל שריקות שמגיעות לנו. על זה התעצבנתי, אני בטוח שהשופטים לא עושים בכוונה, אבל יותר קל לשרוק נגד הקטנות. לפני המשחק הלכתי ואמרתי לו: 'לייבוביץ', תשפוט לפי מה שאתה רואה, אל תתייחס לקהל ולאווירה'. בסוף יש שריקות כאלה, רעות מאוד, שיכולות להכריע משחק. זה לא מקובל".

על המשחק הוסיף: "שלושה משחקים אחרונים זה פשוט מדהים, אנחנו מגיעים לכל כך הרבה מצבים ולא כובשים. זה מתסכל וזה כואב. זה המקסימום שקבוצה יכולה להגיע פה, למצבים כאלה. אני לא יכול לכעוס על השחקנים, זה עניין של יום. אני גאה בהם, כולם נתנו את הנשמה עד הסוף במגרש קשה. זובאס מוכיח לאורך כל העונה שהוא אחד השוערים הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם. הוא נכס בשבילנו ואנחנו רוצים שיישאר איתנו כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully