וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד החשוד בהנחת המטענים בביתו של טביב: "לא חשף את שולחיו"

18.3.2018 / 11:49

ראובן סמט הואשם על ידי פרקליטות תל אביב בהנחת מטען דומה בביתו של איש נדל"ן: "היעדר קשר בין המתלוננים מעיד על היותו 'קבלן ביצוע', המתמקצע בהטלת אימה על אנשים באמצעות מטעני דמה"

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד ראובן סמט, תושב רמת גן בן 31, בגין איומים אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, ועל איש הנדל"ן גיא מונסונגו. על פי כתב האישום, בשתי הזדמנויות, הנאשם ייצר בעצמו או באמצעות אחר מטען הנחזה להיות מטען חבלה, הכולל צינור עם שני פקקים, אליו מחובר טלפון סלולרי. ב- 17.5.17 הנאשם הניח שקית ובה מטען דמה ליד דלת הכניסה לדירתו של מונסונגו ברמת גן. ב- 10.8.17 הצמיד הנאשם באמצעות מגנט מטען דמה לשער הכניסה לביתו של טביב בכפר שמריהו.

בבקשת המעצר נכתב: "היעדר קשר לכאורה בין שני המתלוננים, ואף היעדר קשר, לכאורה, בין המשיב לבין המתלוננים - מעיד על היותו של המשיב "קבלן ביצוע" המתמקצע בהטלת אימה על אנשים באמצעות מטעני דמה, ואשר הפך זאת למשלח ידו. מסוכנותו של המשיב מתעצמת לאור חוסר שיתוף הפעולה במשטרה, כך שלא חשף את שולחיו, ולמרות חקירה מקיפה ומאומצת בשני התיקים - נותר רב הנסתר על הגלוי".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully