וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל רעננה: צעירי חוזר, ויסקארה ישוב לשער?

אחרי שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים ונקנס, מימר שוקל האם לפתוח עם צעירי. גיגי נפצע ולא נטל חלק באימון המסכם, אך יהיה בסגל. קורצקי מתלבט לגבי השוער (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 27הסתיים18/03/2018
מכבי פתח תקוה
  • כהן (7)
3:1
  • (26, פנדל) אבוחצירה
  • (70) אבוחצירה
  • (90) ארשיד
הפועל רעננה

מכבי פתח תקוה:

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, במכבי פתח תקוה רוצים לפתוח את הפלייאוף התחתון ברגל ימין ולסיים את העונה במקום השביעי. השוער צחי גיגי התלונן כי הוא סובל ממתיחה ולא יכול לשחק. הוא לא נטל חלק באימון המסכם ולאחר התייעצות הוחלט שייכלל בסגל למשחק. השוער, שבשבוע שעבר הודח מה-11, רוצה לעזוב בקיץ. עומר דנינו, נאור פסר, דניאל בוסי וגרגורי טאדה לא כשירים ולא יהיו בסגל. ומה עם לירוי צעירי? ובכן, הקשר שנקנס ולא נכלל בסגל בשבוע שעבר תורגל לסירוגין עם יניב בריק ואחד מהם יפתח בהרכב. מימר לא תרגל את ההרכב, אך נראה כי לידור כהן יפתח מאחורי תאי בריבו.

הפועל רעננה:

הקבוצה מהשרון רוצה לשכוח את שני ההפסדים האחרונים ולחזור למסלול הניצחונות. מנחם קורצקי מתלבט האם להחזיר את גיירמו ויסקארה לשער אחרי שחזר השבוע מפציעה, או להמשיך לתת קרדיט לאסף צור הצעיר. כרגע נראה שאם ויסקארה ירגיש טוב, הוא זה שיפתח בשער מחר. מוחמד כליבאת אמר לקראת המשחק: "אנחנו נכנסים לפלייאוף התחתון במצב טוב, אבל צריך לזכור שבשני המשחקים האחרונים הפסדנו ואנחנו חייבים לחזור לעצמנו. חשוב לנו להבטיח את ההישארות בליגת העל כמה שיותר מהר. יש לפנינו משחק קשה מאוד מול קבוצה שבאה משוחררת ומצפה לנו קרב, בו מי שתרצה יותר תיקח את הנקודות".

שוער מכבי פתח תקוה צחי גיגי. לירון מולדובן
התלונן על מתיחה. צחי גיגי/לירון מולדובן

טריוויה

* 20 מפגשים נערכו בין הקבוצות בכל המסגרות, ורק שניים לא הוכרעו. הראשון בדצמבר האחרון והשני בינואר 2015, כשבשניהם הפועל רעננה אירחה משחק שהסתיים ב-0:0.

* רעננה לא הצליחה לנצח את יריבתה בששת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, כשבחמישה מהם הפסידה ובחמישה לא כבשה.

* מכבי פתח תקוה לא הפסידה בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה וניצחה בכל שלושת הקודמים, כולל 2:3 על הפועל רעננה. רצף של ארבעה ניצחונות ביתיים? כזה לא היה לה מאז ינואר-מאי 2006, אז השיגה לא פחות משמונה ניצחונות רצופים באורווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 775

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully