וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט בספק למכבי ת"א. מלול: "העונה הטובה שלי בישראל"

16.3.2018 / 8:13

אחרי שקיבל מנוחה, קשר הפועל חיפה לא התאמן לקראת המשחק בראשון. המגן: "רוצים ללמוד מהטעויות בהפסד הקודם. עדיין לא לחצנו מספיק על הגז. סרט הקפטן מוציא ממני דברים אחרים"

מערכת וואלה! ספורט

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום ראשון. החבורה של ניר קלינגר מרוחקת שלוש נקודות בלבד מסגנית האלופה שבמקום השלישי ורוצה לצמק את הפער מהמוליכות. "אנחנו רוצים ללמוד מהטעויות אחרי ההפסד האחרון למכבי תל אביב. אם היה לנו משברון במהלך העונה ידענו תמיד לתקן את הטעויות וכך גם עכשיו", אמר המגן דור מלול. "אנחנו צריכים להסיק מסקנות, כי למדנו מה הנקודות החזקות שלהם.. צריכים להיות חזקים בהגנה ולהיות אגרסיביים כמו בשאר העונה".

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה מול קרלו ברוצ'יץ' שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
עדיין בספק לראשון. גילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

"בפלייאוף העליון לא הייתה נקודה שאמרנו 'הגענו לשם, אז בוא נשמח'. אנחנו צריכים ללחוץ עכשיו על הגז כי לדעתי עדיין לא לחצנו מספיק. זה ה'מאני טיים' שלנו, כאן אנחנו צריכים להראות את כל מה שאנחנו יודעים. מרגש אותי להתחיל את הפלייאוף".

על סרט הקפטן אותו הוא חולק עם עדן בן בסט מאז עזיבת חנן ממן, אמר: "זה מוציא ממני דברים אחרים, אפילו שחקנים צוחקים כי אני יותר צועק ומכוון. אני שמח להגיע למעמד כזה ומעריך מאוד שסומכים עליי. עדן הוא עדיין הקפטן הראשון". על השאלה האם זו העונה הטובה בקריירה שלו אמר: "הייתה לי עונה מצוינת בבלגיה, אבל בישראל זאת העונה הכי טובה שלי". מלול הוסיף כי בשלב זה הוא לא מתכוון לעסוק בנושא החוזה שלו, לפחות עד שהעונה תסתיים.

באשר לפצועים, אלון תורג'מן ועדן בן בסט כשירים למשחק, כשגם רסמוס סויסטדט השלים אימון מלא וייתכן שיהיה בסגל. גילי ורמוט לא ערך אימון מלא עם יתר חבריו אתמול ולכן הוא עדיין בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully