וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר נצטווה לנוח כשבוע עד 10 ימים, עדיין בספק לחצי הגמר

15.3.2018 / 18:09

הקבוצה מהבירה הודיעה שהחלוץ הפצוע עבר בדיקה בשריר הירך האחורי וסובל ממתיחה בגיד. כשירותו של שכטר למשחק מול קרית שמונה (1.4), תהיה תלויה ביכולת שלו לחזור לאימונים מלאים

ספורט 1

בבית"ר ירושלים מנסים לחזור ולהתעסק בכדורגל אחרי סערת וארן שהגיחה למועדון בשום מקום. בעוד שהחלוץ הברזילאי טרוד בפרשת הקלטת, בקבוצה מנסים להכשיר חלוץ אחר, את איתי שכטר, למשחק חצי גמר הגביע מול קרית שמונה, משחק שייערך ב-1 באפריל באצטדיון החדש בחיפה.

הקבוצה הודיעה ששכטר עבר בדיקה בשריר הירך האחורי וסובל ממתיחה בגיד והוא נצטווה לנוח ממשחק 7-10 ימים. המשמעות: שכטר עדיין בספק לחצי הגמר והרבה תלוי בתפקוד שלו והיכולת שלו לבצע אימוני מאמץ כמה שיותר מהר ולאפשר לעצמו כמה שיותר ימי אימונים מלאים לפני המשחק החשוב.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עדיין בספק לחצי הגמר. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

בתוך כך, המאמן בני בן זקן סירב להתייחס לנושא וארן במסע"ת שקיימה הקבוצה מוקדם יותר ואמר: "מבין את הרצון שלכם לשאול, אבל כמאמן הקבוצה אני מעדיף להתייחס לנושאים מקצועיים. אנחנו מתכוננים למשחק נגד מכבי נתניה כקבוצה. הם קבוצה טובה שהוכיחה את איכותה. אנחנו יודעים שזה לא יהיה פשוט ומתכוננים כמו לכל משחק".

על הזימון של כחילה לנבחרת: "מגיע לטל כחילה להיות מזומן לנבחרת, הוא עושה עונה טובה". בן זקן נשאר על וארן ועל משחק הגביע וענה: "אנחנו חושבים רק על המשחק נגד מכבי נתניה ולא על הגביע. זה המשחק הכי חשוב כרגע, אחרי שנעבור אותו נדבר על העתיד. אנתוני וארן ישחק נגד מכבי נתניה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully