וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הודיעה: דוחא אושר, בני סכנין תארח שם את אשדוד בשבת

15.3.2018 / 13:32

אחרי שיפוץ מסיבי שנמשך עשרה חודשים, הקבוצה מהמגזר שאירחה עד כה בעכו תחזור לארח באצטדיונה הביתי. המשנה למנכ"ל המנהלת, ינקלביץ': "לאוהדי סכנין מגיע ליהנות ממגרש ביתי ראוי"

ספורט 1

בני סכנין קיבלה היום (חמישי) את החדשות להן היא ממתינה כבר תקופה ארוכה, כאשר מנהלת הליגה הודיעה כי אצטדיון דוחא אושר לשימוש וכי הקבוצה מהמגזר תוכל לארח בו כבר ביום שבת הקרוב את מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון. עד כה העונה, סכנין אירחה את משחקיה הביתייים בעכו. שיפוץ ושדרוג דוחא, שנמשך בעשרת החודשים האחרונים, נעשה כחלק מפרויקט שדרוג האצטדיונים של המנהלת, במסגרתו נקבעו סטנדרטים לקיום משחקים בליגות המקצועניות תוך מתן דגש על שירות לקהל הצופים.

באצטדיון הוחלפו כל תאי השירותים של הקהל וכמו כן הוספו תאים רבים חדשים, התווספו קופות רבות שיאפשרו את קליטת הקהל באופן מסודר, הותקנה מערכת הגברה המתאימה לקיום אירועים, הותקן מסך ענק לטובת קהל הצופים, חדרי ההלבשה של הקבוצות, המאמנים והשופטים נבנו מחדש בסטנדרט גבוה, שודרגו תנאי העבודה של העיתונאים ונבנו עמדות צילום ותקשורת חדשות אשר יאפשרו את הפקת המשחק לקהל הצופים בבית כך שיוכל ליהנות משידור משופר ומשודרג תוך חשיפת האצטדיון והקהל במקום החומות שצולמו עד כה.

ניר ינקלביץ, משנה למנכ"ל המנהלת ומי שהוביל את הפרויקט: "אני רוצה להודות לכל השותפים שעבדו קשה ותרמו לפרויקט. לאוהדי בני סכנין מגיע להינות מאצטדיון ביתי ראוי. אנו בטוחים כי האוהדים והקבוצות שיגיעו לאצטדיון דוחא החל מיום שבת הקרוב והצופים שיצפו בשידור המשחק, יזכו לחוויה משודרגת המתאימה לאצטדיונים חדשים הקיימים בליגת העל. המנהלת ממשיכה לפעול לשדרוג אצטדיונים נוספים לרבות בליגה הלאומית ואנו בטוחים כי הקהל יהנה מפירות הפרויקט".

אצטדיון דוחא, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכנין חוזרת הביתה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully