וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "שמח שהקהל מרוצה". איתי שכטר יחמיץ את פתיחת הפלייאוף

11.3.2018 / 21:45

מאמן בית"ר ירושלים היה שבע רצון מהתוצאה אחרי ה-0:2 על רעננה ומהתחממות יחסיו עם האוהדים. החלוץ סובל ממתיחה שתשבית אותו לשבועות הקרובים. בוריס קליימן: "מקווה שנזכה באליפות"

ספורט 1
איתי שכטר, קלאודמיר, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
פציעה מדאיגה מבחינת בית"ר. איתי שכטר עם קלאודמיר/יוסי ציפקיס

איתי שכטר ייעדר ממחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון והוא גם בספק למשחק חצי גמר גביע המדינה של בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה ב-1 באפריל. החלוץ המוביל של הירושלמים נפצע הערב (ראשון) בניצחון החוץ 0:2 של בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה במחזור הסיום של העונה הסדירה, יעבור בדיקת אולטרסאונד וככל הנראה מדובר במתיחה שתגרום להיעדרות של כמה שבועות.

הפלייאוף העליון יחל בשבוע הבא, ולאחריו תצא הליגה לפגרה לטובת משחק הנבחרת מול רומניה (24 במרץ) כך שלשכטר יהיה עוד שבוע להתאוששות. בתחילת אפריל כאמור ייערך חצי הגמר וכמה ימים לאחר מכן אמורה בית"ר להתארח בטרנר אצל הפועל באר שבע, כל עוד תשמור על התוצאה מול רעננה ותבטיח את המקום השני לקראת הפלייאוף.

עוד בנושא
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל רעננה בחוץ
הפועל באר שבע ראשונה, בית"ר שנייה: לוח משחקי הפלייאוף נקבע
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:3 את הפועל עכו

בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חלק מהקבוצה. בני בן זקן אחרי הניצחון עם השחקנים/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר לאחר הניצחון על רעננה: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, במחצית השנייה הגענו למצבים, יכולנו לכבוש יותר אבל גם יכולנו לספגו. יצאנו עם הנקודות ואנחנו שמחים מאוד. זו הייתה המטרה. דברים קורים, לפעמים מפעילים לחץ על השופטים כדי לעזור לשחקנים להשיג שלוש נקודות. השקעה עצומה של השחקנים. קשה לנצח את רעננה בחוץ ואני שמח שעשינו את זה. אני שמח שהקהל מרוצה, אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים. יש אימונים מצוינים, היה כיף לעבוד, קיווינו שזה יגיע למגרש ואני שמח שזה מה שקרה. לקראת הפלייאוף העליון צריך לשפר כמעט הכול, להיות אגרסיביים וחזקים. אנחנו מגיעים ליישורת האחרונה. חשוב שנעשה את המקסימום".

השוער בוריס קליימן הוסיף: "באנו מוכנים וידענו שהם קבוצה מצוינת ומשחקים חזק. התחלנו פחות טוב אבל אני שמח שלא ספגנו וניצחנו. מה יכריע את גורל האליפות? אנחנו. אם נמשיך לשחק חזק, אני מאמין מאוד בשחקנים ומקווה שנרוץ למעלה ונמשיך כך. ברור שכשוער שני או שלישי אתה לא מרגיש חלק מאליפות, עכשיו אני מרגיש חלק מזה. אני מקווה מאוד שנזכה באליפות, בגביע. אני מקווה מאוד".

מנגד, מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר: "זה מעבר לפראיירים, זה נהיה סימפטום שאנחנו לא נפטרים ממנו. להפסיד משחק כזה ב-0:2 חלק זה משהו שלא צריך לקרות. אנחנו צריכים להיות חזקים, לא להיות נאיביים, לא לקבל מחמאות ולהישאר בלי כלום. זה לא אני. שני השערים היו משתי מתנות, זה מאכזב אבל יש שיפור בקבוצה. נצטרך למצוא איזון בין משחק ההגנה למשחק ההתקפה כדי שלא נקבל שערים כאלה. מחכה לנו פלייאוף תחתון קשה מאוד ולחוץ. הייתי רוצה שניראה כמו היום וניקח נקודות. אם זה לא מה שיעזור, אני אשחק אחרת ולא כמו קבוצה שמשחקת כדורגל טוב. מה שצריך לעשות כדי לקחת נקודות".

מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
"צריך לקחת נקודות". קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully