וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - עירוני קרית שמונה: ינון אליהו בספק, גוזלן יפתח?

10.3.2018 / 20:15

המארחת מקווה לצמק את הפער מאשקלון ואשדוד שאיבדו נקודות (ראשון, 19:00, ספורט 5+ לייב). התלבטות בין אונייקאצ'י לבאלה. סילבס ביקש משחקני קרית שמונה לא להוריד רגל מהגז

מחזור 26הסתיים11/03/2018
הפועל עכו
    0
    • (32) וייסמן
    • (36, פנדל) הסלביינק
    • (90) גוזלן
    עירוני קרית שמונה
    ספורט 1

    בווידאו: הפסדה של עירוני קרית שמונה במחזור הקודם להפועל באר שבע

    הפועל עכו

    בהפועל עכו ינסו לנצל את איבוד הנקודות של הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד ולנצח את עירוני קרית שמונה. הקשר האחורי ברונו איבה מוצהב וייעדר, בעוד ינון אליהו בספק למשחק. בהתקפה יש התלבטות בין פטר אונייקאצ'י לאליקו באלה.

    עירוני קרית שמונה

    חיים סילבס יחסר את מילוש ראדיבוייביץ' ומרכוס דיניז הפצועים, כאשר סאן מנחם ואיאד עבו עביד ימשיכו בהרכב. דידייה ברוסו עשוי להמשיך בהרכב כשבחלק ההתקפי ישנה התלבטות בין שובל גוזלן לשון וייסמן. סילבס ביקש משחקניו להמשיך ולשחק בספורטיביות עד סוף העונה כשהמטרה היא לסיים במקום השביעי ולהגיע בכושר שיא לחצי גמר הגביע.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    שחקן עירוני קרית שמונה איאד אבו עביד. יוסי ציפקיס
    ימשיך בהרכב. אבו עביד/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * שני המפגשים בין הקבוצות העונה (גביע הטוטו וליגה) הסתיימו באותה תוצאה: 0:4 לעירוני קרית שמונה. שובל גוזלן כבש בשני המקרים, אבל מאז המשחק מול עכו בסיבוב הקודם לא מצא שוב את הרשת.

    * הפועל עכו ניצחה פעמיים וסיימה עוד פעמיים בתיקו בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה מול קרית שמונה בליגת העל. ניצחון החוץ האחרון של הקריה במסגרת הליגה היה 1:2 ב-3 בדצמבר 2011.

    * עכו עדיין לא רשמה 0:0 העונה (היחידה פרט לבית"ר ירושלים) ובמאזנה רק שתי תוצאות תיקו, האחרונה שבהן מול בני יהודה במחזור החמישי. בסיבוב השני יש לה שני ניצחונות ו-10 הפסדים, כולל ארבעה רצופים איתם היא מגיע למחזור הסיום.

    * 0:1 - זו התוצאה בה הסתיימו כל ארבעת המשחקים האחרונים של קרית שמונה. פעמיים זה היה לטובתה (כולל 0:1 על הפועל באר שבע בגביע) ופעמיים לרעתה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: עכו
    קהל: 250

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully