וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך ללאומית: הפועל תל אביב ממשיכה בניסוי ומטיילת לליגת העל

אחרי ההצגה מול כפר סבא, האדומים נמנמו עם 0:0 מול מרמורק ואפילו הראיונות אחרי המשחק שיעממו את הצופים למוות. אבל בליגה שכל הקבוצות שמתחתיה רק מפסידות, הפועל עוד תחגוג העפלה באפריל

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
מטייל לליגת העל. קובי רפואה/קובי אליהו

אם לומר את האמת, כל מילה על המשחק של הפועל תל אביב מול הפועל מרמורק אתמול (שישי) מיותרת. כדורגל? לא ממש היה שם, ואם כבר זה היה משהו אז זה יותר דומה לזירת לאגרוף מאשר למשחק שבו המטרה להכניס את הכדור לרשת. דבר אחד אבל הבינו והפנימו בהפועל תל אביב: לא משנה מה הקבוצה עושה על המגרש, איכשהו הפער מהמקום השלישי צומח.

לא בטוח שמישהו באמת היה מופתע אתמול, אולי רק אוהדי הפועל תל אביב שקנו כרטיסים למשחק ונותרו מחוץ בטענה שאין מקום באצטדיון, כי מי שעקב אחרי הפועל העונה בלאומית יודע שכל פעם שהקבוצה הציגה משחק טוב, הגיעה אחריו נפילת מתח. אם מול הפועל כפר סבא האדומים נראו כאילו עונה שלמה מוטלת על המשחק הזה, אתמול אפילו קובי רפואה, שידוע במזג החם שלו, לא ממש התרגש מהנקודה, אז בטח לא שחקניו שגם היום (שבת) ספק אם הם זוכרים מה היה אתמול על הדשא.

אוהדי הפועל תל אביב על החומה במשחק נגד הפועל מרמורק. קובי אליהו
בשביל שיעמום כזה לא צריך לקנות כרטיס. אוהדי הפועל תל אביב על החומות ברחובות/קובי אליהו

בקיצור, הדבר הכי מעניין בלאומית היא התחרות על מי הכי לא רוצה להגיע למקום השני. בינתיים בתחרות הזאת נראה שאיל ברקוביץ' שוב נכשל כמנג'ר. הרי איך קבוצה שרק לפני כמה שבועות הבעלים שלה קורא לחקור את המשחק מול מרמורק, מוצאת את עצמה שבוע אחרי שבוע, בלי לנצח כמעט, במקום השני. שערורייה! מישהו שם חייב לקחת אחריות ולהתפטר. כי אם חס וחלילה ניר ברקוביץ' יעפיל לליגת העל, מי ישלם על זה? את זה באמת צריך לחקור. הכי חשוב אבל שבהפועל תל אביב לא מתעסקים בזה: " לא מעניין אותי מה הקבוצות האחרות רוצות ועושות", אמר קובי רפואה בסיום המשחק.

"אני מאוכזב וזה מה שמעניין אותי, וזה לא קשור לפער. אנחנו מועדים כל פעם אחרי משחקים טובים שלנו. שלטנו, אבל לא שיחקנו מהר מספיק. לא יודע אם אחרי הפועל כפר סבא באנו באופוריה. מה שכן, הפועל צריכה להיות תמיד יותר מחויבת מהיריב".

עוד באותו נושא

ליגה לאומית: תיקו להפועל ת"א נגד מרמורק, קטמון הביסה את כפר סבא

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב שחר הירש. קובי אליהו
שוב מככב בלאומית. שחר הירש/קובי אליהו

לא ממש ברור אם רפואה עצמו קונה הסיסמאות שהוא מנסה למכור, אבל מה זה משנה, כך או כך גג תוך חודש האדומים כבר יבטיחו את המקום בליגת העל באופן רשמי. אז כדי להפיג את השעמום, סידר לנו ניסן יחזקאל קצת אקשן במחצית. פייסל מוליץ', החלוץ הענק המתנשא לגובה 2.02 מטר, עצבן לא מעט אנשים במרמורק, הסיבה:"הוא פתח לאיתי עוזרי את הגבה ואת השפה", סיפר ניסן יחזקאל בסיום המשחק. "כמעט נפלה לו שן. אז באתי ואמרתי לו שיתן כבוד לשחקנים. ביקשתי ממנו שלא ישחק עם מרפקים כי עם הגובה שלו הוא לא צריך את זה. אחר כך הוא בא והתנצל, התחבקנו והכל בסדר".

אפרופו פייסל, מישהו חייב להרים את הכפפה ולבדוק אם מדובר בשחקן הכדורגל הגבוה בעולם? מלבד העימות הזה, אמיר עגייב יצא צולע עם חחש לקרע בשריר האחורי ועידן כהן שבקושי סיים את המשחק היה צריך לחכות לטרמפ לבית החולים כשהוא מסתובב עם יד קשורה וכאבי תופת בכתף. החשש הוא מפריקת הכתף, שפציעה שכזאת תשבית אותו לפחות לחודש וחצי. זירת אגרוף כבר אמרנו?

וכדי שנדע בוודאות שמדובר במשחק שהוא ניסוי שמטרתו להרדים את כולם, הגיע דור חוגי לעמדת הראיונות בסיום המשחק, ולא הפסיק לספק כותרות (לא באמת): "לא חגגנו יותר מידי את הניצחון על כפר סבא, זה היה קשה ולא היינו טובים היום. אבל הגדלנו קצת את הפער, אז אפשר להתנחם בזה".

"הפער הוא המקדמה שלנו, אפשר להסתכל על זה או אפשר לא להסתכל על זה, אבל בינתיים אנחנו מקום ראשון ואנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח. יש לי תחושה מאוד טובה בהפועל, הגעתי למועדון ענק. כיף לי פה אני מקווה להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully