וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "תראו את באר שבע, אין סיבה שהפועל חיפה לא תתפתח"

8.3.2018 / 10:30

הפועל חיפה מתכוננת למשחק נגד אשדוד בשבת, המאמן אמר: "יש אצלנו צמיחה, אנחנו חזקים מנטלית. קיבלנו סטירה ממכבי תל אביב והתאוששנו, ואחרי הגביע ידענו לא להיכנס לאופוריה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

אחרי שעברה את מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה ודרסה אותה ימים לאחר מכן בליגה, הפועל חיפה תגיע במצב רוח מרומם למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת. האדומים מהכרמל יחסרו לא מעט פצועים ומורחקים והמאמן ניר קלינגר סיפר היום (חמישי) שהוא מקווה שעדן בן בסט וראדו גינסארי יהיו כשירים לפחות לחלק מהמשחק. קלינגר ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

ריסטו מיטרבסקי עם ניר קלינגר הפועל חיפה. שלומי גבאי
"הכוח שלנו הוא שהשחקנים נותנים 200 אחוז בכל משחק". קלינגר/שלומי גבאי

על הפורמה הטובה: "אנחנו מאוד מרוצים ממה שעשינו בשבועיים האחרונים, בעיקר מאז המשחק נגד מכבי תל אביב. זה משליך מאוד על המשחק נגד אשדוד. נצטרך להיערך בלי הרבה שחקנים. לא פשוט להתמודד עם כל כך הרבה חסרונות, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים".

על אשדוד: "קבוצות תחתית הן טקטיות מאוד. אשדוד סגרה את מכבי תל אביב מצוין במחזור האחרון ויהיה לנו קשה, אבל אנחנו סומכים מאוד על השחקנים. הכוח שלנו הוא שהשחקנים נותנים 200 אחוז בכל משחק".

על החוזק של הקבוצה: "מסתבר שאנחנו קבוצה חזקה מנטלית שיודעת להגיב. גם אחרי הסטירה ממכבי תל אביב התאוששנו ועמדנו על הרגליים. מנגד, אחרי הדרבי בגביע הייתה יכולה להיות אופוריה, אבל הגענו לדרבי בליגה מוכנים".

על הזרים שהצטרפו בינואר: "הסוד בזרים הוא מעקב, לא לשלוף. עם מיטרבסקי אני בקשר מאוקטובר-נובמבר. הוא הגיע לארץ, התאמן עם הקבוצה. הבאנו אותו לפה, דיברנו, ראינו במי מדובר. אותו דבר עם איבנצ'יץ', שאנחנו בקשר מנובמבר ואני דלוק עליו עוד מהעונה שעברה. שניהם הביאו לנו הרבה מאוד ברמה הפיזית".

על ההתקדמות וההמשכיות: "הפועל באר שבע כמעט ירדה ליגה ובעונה לאחר מכן כבר הייתה בצמרת והמשיכה. ככה צריכה להיבנות מערכת וקבוצה שרוצה והכיוון שלנו נכון. יש צמיחה בקהל, צמיחה בהכנסות, השחקנים מתקדמים. גם בהפועל חיפה התקציב גדל עקב בצד אגודל וכמובן שזה תלוי בהכנסות. אין סיבה שהפועל חיפה לא תתפתח. מצוין ללמוד גם ממכבי פתח תקוה, דיברתי עם קובי רפואה כדי להבין מה קרה שם אחרי השנה המוצלחת - בהחלט צריך לשמור על הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully