וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר ג'קסון: "רציתי ויכולתי לשחק נגד נס ציונה, זה מה שהמאמן החליט"

8.3.2018 / 9:40

מכבי תל אביב תנסה לעצור את כדור השלג השלילי במשחק הקריטי ביורוליג מול אנאדולו אפס (19:30), כוכב הצהובים מכחיש שיש חיכוכים בחדר ההלבשה: "אין מתח, יש אווירה טובה בקבוצה"

one

מכבי תל אביב תתמודד הערב (19:30) מול אנאדולו אפס איסטנבול במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק הזה במומנטום רע מאוד אחרי שלושה הפסדים רצופים, כולל 85:76 ביתי מביך מול נס ציונה.

שחקני מכבי תל אביב פייר ג'קסון, נוריס קול. ברני ארדוב
מכבי חייבת אותם במיטבם. ג'קסון וקול/ברני ארדוב

פייר ג'קסון, כוכב הצהובים שלא שיחק במשחק האחרון, דיבר על התחושות בקבוצה בעקבות שרשרת ההפסדים האחרונה ואמר: "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב כקבוצה מכאן ואילך וזה מה שאנו מתכוונים לעשות". על ההפסד לנס ציונה אמר ג'קסון: "רציתי ויכולתי לשחק מול נס ציונה, זה מה שהמאמן החליט וצריך לכבד את החלטתו. אשחק במשחק הבא".

ג'קסון הוסיף: "אני חזק מאוד מבחינה מנטלית וכולנו חייבים להיות חזקים, אין בקבוצה חיכוכים בכלל, כולם מאוכזבים מההפסד אך אין מתח בין השחקנים, יש אווירה טובה בקבוצה, אתמול יצאנו לבלות ועשינו דברים נחמדים וזה עשה לנו טוב".

על היריבה אנאדולו אפס: " אנחנו צריכים לשמור על אריק מקולום שנתן משחק ענק נגדנו, אנחנו נצפה בווידיאו ונתמקד גם בשחקנים האחרים שיש להם ניסיון ב-NBA ובשחקנים החדשים שלהם ובמה שהמאמן יאמר לנו לעשות".

ג'ונה בולדן התייחס אף הוא למשחק נגד הטורקים ואמר: "אנחנו מרגישים שפגענו בחומה והחומה היא מבחינה פיסית ומנטלית. כל קבוצה עוברת את זה, אני גם עברתי את זה בעונה שעברה כשחקן שנה ראשונה כמקצוען. יהיו עוד חומות במהלך העונה שנצטרך לעבור וזה יעזור לנו לצמוח ביחד כקבוצה ולהבין מה לא עשינו נכון ומה צריך לעשות כדי שרק נעלה מכאן".

"היו לנו שיחות בקבוצה שבה הגענו להבנה שכל אחד צריך להעלות את הרמה שלו וכל שחקן צריך לדעת את תפקידו בקבוצה ולעשות מה שצריך כדי לנצח. היה לנו רצף של הפסדים קשים שפגענו בנו הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית ואנחנו נצמח מזה".

על החוק הרוסי שמנע ממנו לשחק בגמר הגביע מול חולון: "אין השפעה גדולה במשחק על זה ששני שחקנים זרים לא יכולים לשחק בליגה הישראלית, ברור שאני רוצה לשחק בכל משחק, איזה שחקן לא רוצה? בייחוד במשחק על תואר, אך אני לא מחליט ואנחנו יודעים שכל זר יצטרך לשבת ולא לשחק באיזשהו שלב ואנחנו סומכים על המאמן ונקבל כל החלטה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully