וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבת האופניים שפרשה כדי להפוך לדוגמנית עירום ושברה את הרשת

12.3.2018 / 10:17

קוראים לה לוסי יאבורצ'קובה, היא בת 26 והמעריצה מספר 1 של אלוף העולם פטר סגאן. היא התחילה כרוכבת אופניים, אך מהר מאוד הפכה לאימפריית אינסטגרם עם מעל מיליון עוקבים שנותנת טיפים לגוף מושלם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Lucia Javorcekova

לוסי יאבורצ'קובה מסלובקיה אוהבת מאוד לרכב על אופניים, היא גם ניסתה להפוך את זה למקצוע שלה. אולם, עד מהרה היא הבינה שהיא תצליח הרבה יותר בקריירה של דוגמנית עירום, כאשר עמוד האינסטגרם הפעיל שלה עזר לה להפוך לפופולארית במיוחד בארצה הקטנטונת.

ליאבורצ'קובה, המעריצה מספר 1 של בן ארצה ורוכב האופניים המצליח פטר סגאן, יש יותר עוקבים מתמיד באינסטגרם והיא חצתה מזמן את רף המיליון עוקבים. לפי הדיווח של המארקה, הסלובקית היפהפיה בת ה-26 החליטה לפרוש מעולם הרכיבה המקצוענית וכעת היא מנצלת את הפופולאריות האדירה שלה ברשת החברתית כדי להשפיע על האופנה בארצה ולתת טיפים והדרכות איך להישאר בכושר ולטפח גוף מושלם כמו שהיא מציגה לראווה.

לוסיה יאברקובה דוגמנית. יחצ,
פשוט מהממת. יאבורצ'קובה/יחצ

אבל בואו לא ניתמם, מה שהפך את יאבורצ'קובה לכל כך פופולארית באינסטגרם הן התמונות החושפניות שהיא מעלה בהלבשה תחתונה במקרה הטוב, או בעירום מלא לעיתים קרובות, תמונות שלא מביישות את הדוגמניות הכי מצליחות בעולם והסלבס הכי גדולות שיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully