וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ רעב אחרי ההצגה בדרבי: "אני רוצה דאבל, עם קלינגר זה אפשרי"

6.3.2018 / 7:35

הבעלים של הפועל חיפה אמר לשחקנים: "לא הגענו עד לכאן כדי להגיע רק עד לכאן" ומכוון גבוה. קלינגר: "לא רוקדים על הגב של מכבי חיפה. המאבקים יהיו קשים". גנסארי נפצע ומירר בבכי. קפילוטו: "ממן? ורמוט נכנס לפינה שלו"

ספורט 1

בהפועל חיפה לא חלמו על עונה כזאת. אחרי שהדיחו את מכבי חיפה מהגביע, אתמול הגיעה תבוסה נוספת בדרבי שהוכיחה כי העונה הזאת שייכת לאדומים. השחקנים לא הפסיקו לחגוג בחדר ההלבשה. עוד לפני המשחק, מספרים במועדון, הם הגיעו דרוכים למשחק בזכות האסיפה שקיים יואב כץ. "יש משפט באנגלית שאומר: לא הגענו עד לכאן כדי להגיע רק עד לכאן", אמרו להם הבעלים לפני שיצאו מחדר ההלבשה.

עוד בנושא:

קלינגר: "זו עונה נפלאה שלנו, אנחנו פקטור במאבק האליפות"
חגיגה אדומה: הפועל חיפה הביסה 0:3 את מכבי חיפה

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חגיגה אדומה. קפילוטו/ברני ארדוב

כץ עצמו נשמע מרוצה מאוד הלילה וגם יצא בהצהרות. "עשינו עבודה טובה מאוד בבחירת השחקנים", אמר כץ. "ניר קלינגר ניהל את המשחק מצוין. פרט למשחק אחד העונה, הוא עשה עבודה מעולה. מה אני רוצה כעת? אני רוצה שנזכה בשני תארים. דאבל. רק בית"ר ירושלים והפועל חיפה יכולות לעשות את זה העונה. אני מכוון הגיע גבוה שאפשר. איתו זה אפשרי".

בהפועל מרוצים מאוד מההשתלבות של גילי ורמוט ומיכולת הסיום של אלון תורג'מן, שכבש בכל שלושת משחקי הדרבי.
"אחד הלקחים ממשחק הגביע היה לסגור את שלומי אזולאי וללחוץ את הבלמים. שינינו שיטה כי שיחקנו גם גנסארי מתחת לחלוץ", חשף קלינגר. "אנחנו לא רוקדים על הגב של מכבי חיפה ומעבר לזה לא נתייחס אליהם". גנסארי עצמו נצע כשקיבל מכה חזקה בגב. שחקנים סיפרו כי הוא בכה בירידה לחדר ההלבשה משום שנבהל מהמכה. "כבר הייתה לו פציעה כזאת בעבר. הרגענו אותו וניקח אותו לבדיקות", אמר קלינגר. "העובדה שהוא חזר למגרש זאת המראה של הפועל חיפה העונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה עם ניסו קפילוטו. ברני ארדוב
עונה חלומית. קלינגר וקפילוטו/ברני ארדוב

על האפשרות לדאבל היסטורי אמר המאמן: "מגיעים מחמאות לשחקנים והם בסוף עושים את העבודה. רוצים להגיע הכי רחוק בכל המפעלים. כולם חושבים שהגרלה בגביע היא הגרלה נוחה, אבל בחצי גמר אין הגרלה קלה יש שתי קבוצות שעולות לגמר, אבל תמיד המשחקים צמודים וטקטים. בליגה יש פער של חמש נקודות, אבל המאבקים יהיו קשים".

ניסו קפילוטו הוסיף: "אני חושב שמה שהכי טוב העונה שאנחנו מסתכלים על כל משחק נקודתית ובודקים מה לא בסדר. אם אנחנו מגיעים אגרסיביים ומרוכזים אז זה נראה כמו בדרבי. ממן היה שחקן מצוין, אבל גילי ורמוט נכנס לפינה הזאת גם בחדר הלבשה וגם במגרש".

הבלם גבריאל תמאש אמור לחתום השבוע אחרי שכץ אישר את התנאים הכספיים של הבלם וכם את הנספח להסכם עליו דרש לחתום. שמואל שיימן סיכם עם הפועל באר שבע כי יחזרו לדבר רק לאחר חג הפסח, אבל ייתכן החתימה תדחה עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully