וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון ימונה למנכ"ל מכבי פתח תקוה בקיץ הקרוב

5.3.2018 / 14:56

מי ששימש במגוון תפקידים במועדון ישוב מיד בתום העונה לתפקיד ניהולי, אחרי שעונשו בעקבות ההרשעה בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, קוצר. דוחות כספיים שהוגשו להתאחדות חושפים: הלוואות הקבוצה יסתיימו בקיץ 2020

ספורט 1

מנכ"ל מכבי פתח תקוה לשעבר, איציק לוזון, ימונה רשמית לתפקיד מנכ"ל במועדון בקיץ הקרוב. מי ששימש במגוון תפקידים בקבוצה עד הרשעתו במאי 2016, נמצא מאז במשחקי הקבוצה אך לא משמש בתפקיד רשמי ונאסר עליו לקחת חלק פעיל בקבוצה. לוזון נמצא פעמים רבות על הדשא, אך לא נוכח בישיבות הנהלה וכבר אינו מורשה חתימה במועדון. במאי 2016 הוא הורחק ל-30 חודשים מהמגרשים, הרחקה שהייתה אמורה להסתיים בסוף שנת 2018, אולם בחודש אוקטובר הוא קיבל הודעה כי עונשו קוצר לשנתיים בלבד. לוזון הורשע בעבר בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת נכס שהושג בפשע, שימוש ברכב ללא רשות והסגת גבול, אך בית הדין העליון של ההתאחדות התיר לו לשוב כבר הקיץ לתפקיד רשמי. בפתח תקוה קיבלו החלטה כי יקבל את תפקיד המנכ"ל וכמובן את זכות החתימה שמאפשרת לו לטפל בכל הנושאים השוטפים בקבוצה.

בעניין אחר: מכבי פתח תקוה סיימה את שנת 2016 בגירעון של 3.256 מיליון שקל, כך עולה מתוך הדוחות הכספיים שהגישה העמותה להתאחדות לכדורגל. על פי הדוח, פתח תקוה הוציאה בשנה הקלנדרית סכום של 20.631 מיליון שקל. עוד עולה, כי במהלך קיץ 2020, תסיים הקבוצה לשלם את רוב ההלוואות שלה, מה שיאפשר לה להשקיע יותר ברכש או להקטין את גובה התקציב שמתבסס בין היתר על ההלוואות הללו.

בנושא אחר: פרקליטו של סוטיריס ניניס, עו"ד אייל אברמוב, הודיע הבוקר כי השחקן נקנס בסכום של 6,000 שקל בוועדת משמעת שנערכה לו. בפתח תקוה הדגישו כי הקנס ניתן לו בשל איחורים לאימונים וכן בעקבות העובדה שנעדר מחלק מהם. כפי שנחשף בוואלה! ספורט עוד לפני חלון ההעברות, כרטיס השחקן של ניניס הוקפא והוא לא יוכל לעבור לקבוצה שלישית משום ששיחק בשתי קבוצות העונה.

איציק לוזון מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
חוזר. לוזון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully