וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארט פראחוסקי: "מול צסק"א אתה צריך לשחק מושלם כדי לנצח"

2.3.2018 / 8:07

במכבי תל אביב לא ניסו לתרץ אחרי התבוסה הביתית לצסק"א, אך נוריס קול התעקש: "הבדלי הרמות לא כאלו גדולים, אבל כשטועים מולם נענשים". דיאנדרה קיין: "איבדנו 16 כדורים, זה פגע בנו המון"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב קיבלה אמש (חמישי) תזכורת ברורה וכואבת להבדלי הרמות בינה לבין צסק"א מוסקבה , כשהפסידה לה 93:73 ביד אליהו. הלחץ בו נמצאת הקבוצה הורגש היטב בחדר ההלבשה כאשר לא מעט שחקנים העדיפו לא להמתין לראיונות שלאחר המשחק, אחד מהם הוא פייר ג'קסון, שהציג עוד משחק מאכזב.

"רצינו להפתיע אבל פערי הרמות בינינו לבין צסק"א גבוהים מדי. נהיה חייבים להתרכז במשחקים האחרים ולהרים את השחקנים", אמר גורם בקבוצה. המאמן נבן ספאחיה אמר לשחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק: "התאמצתם, אבל היו לנו איבודי כדור, כשאנחנו מנסים לרוץ, דברים כאלו עולים לנו ביוקר".

עוד בנושא:

נבן ספאחיה הודה: "צסק"א מוסקבה בפלנטה אחרת ממכבי תל אביב"
יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 93:73 בידי צסק"א מוסקבה

שחקני מכבי תל אביב פייר ג'קסון, נוריס קול. ברני ארדוב
לא הצליחו להושיע. קול וג'קסון/ברני ארדוב

מי שנמצא בתקופה פחות טובה הוא נוריס קול. השחקן הביע בחדר ההלבשה לאחרונה לא מעט תסכול ממצבו, ואולי בשל כך החליט המאמן נבן ספאחיה לתת לו לפתוח בחמישייה. נוריס סיכם: "היה משחק קשה. כשמשחקים מול קבוצה כמו צסק"א יודעים שצריך לשחק כדורסל ברמה מאוד גבוהה. בכל פעם שהתקרבנו זה ברח לנו, איבדנו יותר מדי כדורים הערב אני לוקח קצת אחריות על זה אני צריך לטפל טוב יותר בכדור ובאופן כללי נעבור על הוידאו, ניקח את הדברים הטובים מהמשחק ונעבור הלאה למשחק הבא, אי אפשר להישען על המשחק הזה להרבה זמן".

קול הוסיף: "כל הפסד מפריע לי, אני שונא להפסיד, הבדלי הרמות לא כל כך גדולים אבל כשמשחקים מול קבוצה ברמה כזו גבוהה צריך לטעות כמה שפחות, וכשטועים כמו שאנחנו טעינו ונותנים להם הזדמנויות קלות כמו באיבודי הכדור שלנו הערב הם לא צריכים לשחק התקפה, הם פשוט עושים מתפרצת וקולעים, אנחנו חייבים לדאוג שזה יקרה כמה שפחות ולא הצלחנו, חייבים ללמוד מזה".

על הפתיחה בחמישייה לראשונה העונה, אמר האמריקאי: "פתחתי, אבל זה לא משנה לי, אני מאמין שאני שחקן ברמה הגבוהה ביותר לא משנה אם אפתח או לא, הגישה שלי למשחק זהה בין אם אני פותח או בין אם לאו, אכפת לי מלנצח, אני רוצה לנצח וכדי לעשות את זה אנחנו חייבים לשחק טוב יותר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן צסק"א מוסקבה ויקטור ראד מול שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס. ברני ארדוב
ד"ש מוויקטור ראד/ברני ארדוב

דשון תומאס הוסיף: "זה משחק שרצינו מאוד להשיג ניצחון, אנחנו זקוקים לניצחון, אבל עשינו דברים שגויים שפגעו בנו הרבה. כמו איבודי כדור. צסק"א קבוצה טובה שרצה יחד ומתואמת מאוד. יש להם שחקנים טובים. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות ולהמשיך להיאבק, לא לוותר. ברור שאף אחד מאיתנו לא שמח שהפסדנו, אבל זה גם חלק מהכדורסל לפעמים".

דיאדרה קיין סיכם: "בכל פעם שצמצמנו את ההפרש איבדנו את הכדור או שהם קלעו זריקה קשה, הם פשוט ביצעו את הדברים טובים יותר, הם קבוצה טובה, ידענו שהם כאלה, איבדנו 16 כדורים, לא טיפלנו טוב בכדור, הם קלעו נקודות קלות בהתקפת המעבר, זה פגע בנו המון אבל כקבוצה אנחנו גאים אחד בשני, נלחמנו קשה וניסינו זה כל מה שאפשר לבקש"

ארטיום פראחוסקי אמר: "הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו, הם הקבוצה הכי טובה ביורוליג נכון לעכשיו ומול קבוצה כזו אתה צריך לשחק משחק מושלם כדי לנצח ולא היה לנו כזה. נבדוק מה לא עשינו נכון בהגנה ולמה החטאנו כ"כ הרבה זריקות".

בשבוע הבא מחכה לצהובים משחק מול אנאדולו אפס החלשה, אליה הצטרף סוני ווימס שעזב את הצהובים בטונים צורמים בשל פרשת בדיקת הסמים. "אני לא חושב שזה ישפיע על המשחקים העונה, אנחנו עדיין במקום השמיני, ויש לנו עוד 6 משחקים. אנחנו מאמינים בעצמנו, זה אפשרי", אמר פראחוסקי .

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully