וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל האסלביינק: "אנחנו קבוצה טובה, לא ברור למה בליגה זה לא הצליח"

1.3.2018 / 8:42

בקרית שמונה חגגו את ההעפלה לחצי גמר הגביע, החלוץ שכבש בצמד המשחקים מול באר שבע אמר: "כל שחקן רוצה לזכות בתארים". עדן שמיר יעבור ניתוח וככל הנראה סיים את העונה

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: מתן חדד

שמחה אדירה התפרצה אתמול (רביעי) בקרב אנשי עירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע וההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. הבעלים איזי שרצקי נראה סוף סוף מחוייך העונה והבהיר שהוא מאמין שאפשר לקחת השנה גביע: "הכל פתוח עכשיו והסיכויים בין כל הקבוצות שווים".

גם השחקנים חגגו בריקודים בחדר ההלבשה כאשר במועדון משוכנעים שהם אכן יכולים להציל את העונה עם זכייה בגביע. עוד לפני המשחק זכו השחקנים דקות אחדות לפני העלייה למגרש לצפות בסרט מוטיבציה שהכינו להם ובו קטעים חיוביים שלהם מהעונה כולה.

נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חגג פעמיים על באר שבע. נייג'ל האסלביינק/ברני ארדוב

בנוסף, הדרישה של חיים סילבס ללחוץ מההתחלה בחלק המגרש של באר שבע הפתיעה מעט את האורחת וסיפקה את התוצאות. "זו שאלה טובה למה אין לנו את הרוח הזו במשחקי הליגה", אמר הכוכב של שני המפגשים מול האלופה נייג'ל האסלביינק, "אנחנו קבוצה טובה וזה לא ברור למה בליגה זה לא הצליח. ברור שכל שחקן רוצה לזכות בתארים אבל עכשיו צריך לקחת את זה צעד אחר צעד". על עתידו אמר השחקן: "כל כולי נתון כרגע לקרית שמונה. שיגיע הקיץ ניראה מה יהיה".

בעניין אחר, הקשר עדן שמיר יעבור היום ניתוח וההערכה היא שייעדר מפעילות כארבעה חודשים, מה שאומר שהוא סיים את חלקו העונה. בקבוצה יבדקו את חומרת הפציעות של מילוש ראדיבוייביץ' ומרכוס דיניז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully